Hallo, ik zit met een vreemd iets en word er erg onzeker van... Heb december 2011 mijn laatste prikpil gehad en heb alleen in maart 2012 bloed verloren vanwege een operatie. Ben dus nog niet ongesteld geweest! Nu heb ik vrijdag 20 juli onveilige sex gehad en donderdag 26 juli kreeg ik behoorlijk stevige krampen en verloor licht oud bloed en roze bij afvegen. Dit stopte na 3 dagen. Nu sinds ong 4 dagen heb ik erge last van mijn tepels en nog steeds (menstruatie) krampen soms zwaar maar vaak heel licht. Afgelopen zondag 29 juli een negatieve test gehad maar de symptomen blijven houden, de krampen en gevoelige tepels en sinds eergisteren last van griep... Ow heb trouwens sinds 1,5 week ook veel meer last van acne vorming. Had het normaal lichtelijk in de t-zone maar het zit nu zelf op me wangen en is verergerd Vandaag 3 augustus maar weer een test gedaan en zegt negatief.. Ik dacht een licht wittig streepje te zien maar dat kan mijn verbeelding ook zijn. Alle symptomen blijven en ik heb een 'zwanger' gevoel... Vooral s'avonds krijg ik een vreemd gevoel in me onderbuik en liezen.. Wat kan ik nu het beste doen? Graag hulp?
Phoe, dat is een stressituatie... Ik zou na een paar dagen zowiezo weer testen als je niet ongesteld bent geworden. wat een nadeel is dat de symptomen van zwangerschap vrijwel hetzelfde zijn als ongesteld worden (menstruatiekrampen, evt licht bloedverlies, gevoellige borsten, en acne..) Als het dan nog negatief is en geen menstruatie zal ik gewoon contact met de huisarts opnemen voor een evt bloedtest. Succes
Ja dat kan idd kloppen. Ik heb de prikpil al eerder een jaar lang gehad en nadat ik stopte was ik met 10 maanden zwanger van mijn 2de (helaas afgebroken) maaaarrr ik heb hem nu maar 1x gehad en moest stoppen vanwege complicaties en zijn alweer 8 maanden verder.. Ik kan dus geen enkele pil verdragen -_-' Mijn ongesteldheid is ook altijd een probleem geweest dus weet nooit wanneer nou mijn eisprong of wat is... Heel erg dramatisch dit