Ik ben morgen pas 7 weken zwanger. maar mn onderrug doet erg zeer. Vooral mijn bekken /net daar boven/heupbot Is dit al bekken pijn of gewoon banden pijn? Het is de 4e zws. Bv met draaien in bed, dat doet goed zeer
Ik heb het ook al. Bij mij begon het tijdens 1e zwangerschap met 10/11 weken. nu weer snel zwanger geworden (zoontje is 5 maanden) en had gelijk weer bekkenpijn. Sterkte!
Ja hoor kan heel goed, bij mij begon het in de 2e zwangerschap rond 9 weken. Ook zo gediagnostiseerd door de Fysio. Probleem lag bij mij door snek zwanger te zijn na de eerste en elke dag aantal trappen te moeten lopen (bovenwoning). Sterkte!
Kan helaas heel goed! Wat jij omschrijft vind ik echt klinken als bekkenpijn.. Geen bandenpijn. Bij de eerste met 15 weken bi gekregen, bij de tweede met 4 weken al(!!) Dit werd helaas een miskraam en deze zwangerschap heb ik er gek genoeg nog steeds bijna geen last van zolang ik niet te veel til en traploop.. Kan dus blijkbaar heel erg verschillen, maar kan zeker al zo vroeg! Ik zou gewoon op zoek gaan naar een goede bekkenfysio en hopen dat hij of zij de pijn zoveel mogelijk kan beperken.. Sterkte ermee in elk geval!!