banner op msn??

Discussion in 'Zwangerschap' started by nicci83, Aug 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nicci83

nicci83 Bekend lid

Jul 10, 2006
    591
    0
    0
    maybe een onbelangrijke vraag :oops: maar weet een van jullie of ik een banner ook op mn msn kan zetten??

thnx lady's! 8)

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Geloof het niet!

3. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    neeej lijkt me ook niet

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij ook niet. Laatst was deze vraag er ook en ik ben gaan zoeken, maar ik heb niks kunnen vinden. Alleen een nieuws-banner, maar daar zat ik niet op te wachten.

5. nicci83

nicci83 Bekend lid

Jul 10, 2006
    591
    0
    0
    oh jammer.. ja dacht het zelf ook al mja ik dacht toch maar ff vragen ;) nee een nieuws-banner vind ik ook niks! :D

thnx anyway ;)

6. Niet meer actief

Heb je wel een msn space? Misschien dat hij daar wel erop kan, of bedoelde je dat ook?

7. nicci83

nicci83 Bekend lid

Jul 10, 2006
    591
    0
    0
    Nee dat bedoelde ik niet maar nou dat je t zegt, good idea!!

8. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    De html code van banners is bedoeld om op je eigen website of blog te zetten, in geval van msn is het dan je msn space.
    In de messenger kan je geen html banner zetten. Of je zou het zodanig moeten gaan bewerken (screenshot, afbeelding bewerken in psp of dergelijk programma) dat je het als afbeelding kan gebruiken, maar dat wordt dan weer te klein en onduidelijk.

9. liselotje

liselotje Bekend lid

Sep 17, 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ik weet wel dat als je een banner aanmaakt kan je hem wel op je bureaublad plaatsen.

Ik heb er toen de grootste ruzie meegehad :) want ik had m per ongeluk erop gezet (bureaublad) en kreeg m niet meer eraf terwijl niemand t mocht weten dat we bezig waren :)

Dus ga eens proberen wie weet lukt t zo wel...

groetjes liselotje ;)

Share This Page