maybe een onbelangrijke vraag maar weet een van jullie of ik een banner ook op mn msn kan zetten?? thnx lady's! 8)
Volgens mij ook niet. Laatst was deze vraag er ook en ik ben gaan zoeken, maar ik heb niks kunnen vinden. Alleen een nieuws-banner, maar daar zat ik niet op te wachten.
oh jammer.. ja dacht het zelf ook al mja ik dacht toch maar ff vragen nee een nieuws-banner vind ik ook niks! thnx anyway
De html code van banners is bedoeld om op je eigen website of blog te zetten, in geval van msn is het dan je msn space. In de messenger kan je geen html banner zetten. Of je zou het zodanig moeten gaan bewerken (screenshot, afbeelding bewerken in psp of dergelijk programma) dat je het als afbeelding kan gebruiken, maar dat wordt dan weer te klein en onduidelijk.
Ik weet wel dat als je een banner aanmaakt kan je hem wel op je bureaublad plaatsen. Ik heb er toen de grootste ruzie meegehad want ik had m per ongeluk erop gezet (bureaublad) en kreeg m niet meer eraf terwijl niemand t mocht weten dat we bezig waren Dus ga eens proberen wie weet lukt t zo wel... groetjes liselotje