Misselijkheid en hoofdpijn!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SalouaFarah, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SalouaFarah

15 jun 2009
    61
    0
    6
    Vrouw
    Ik heb zo een last van misselijkheid en hoofdpijn :(
    Ik kan gewoon helemaal niks doen, behalve op bed liggen.
    Niks qua eten staat me aan, ik word overal misselijk van.
    Wie kent dit ook en wat kun je er tegen doen??

Liefs Saloua

2. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi Saloua,

Ik zal eerst maar even melden dat ik nog nooit zwanger ben geweest, maar ik heb misschien wel een goede tip. Gember helpt tegen misselijkheid en is veilig voor zwangere vrouwen. Je kan verse gember in plakjes snijden in je thee, of gemberbier drinken, maar er zijn ook pilletjes te koop. Ik weet dat het niet echt lekker klinkt, maar het kalmeert je maag en darmen. Mijn moeder zei ook dat het helpt om 's ochtends iets kleins te eten voor je opstaat en er tijdens de dag voor te zorgen dat je bloedsuiker niet teveel daalt.

Klinkt misschien een beetje stom van iemand die nog niet zwanger is, ik hoop dat je dat niet erg vindt. Ik ben zo'n typje dat overal op voorbereid is :). Oh ja, hier heb je een site over gember bij misselijkheid, maar je kan het ook googlen.

Gember: een veilig en doeltreffend middel tegen zwangerschapsmisselijkheid met e-gezondheid.be -

Groetjes en sterkte!

3. SalouaFarah

15 jun 2009
    61
    0
    6
    Vrouw
    Hoi zilvervosje,

Ik vind het helemaal niet erg en helemaal niet stom.
    Ik ben er juist heel blij mee ;)
    En het is altijd goed om voorbereid te zijn.

Nou vind ik gember wel lekker dus het is wel een goede tip!
    Ik ga er meteen mee beginnen, ik hoop dat het zal helpen.
    Bedankt voor je tip!!

Liefs Saloua :p

4. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Heey Saloua,
    Ik heb het zelf ook tegen de hooftpijn mag je gewoon een paracetamol slikken (niet te veel natuurlijk)
    En misselijkheid.. Eet of drink iets voordat je opstaat, eet kleine hoeveelheden, bijvoorbeeld 5 of 6 kleine maaltijden verspreid over de dag en vermijd vet en zwaar gekruid voedsel zoveel mogelijk... Drink voldoende water en vruchtensapjes.Even lekker naar buiten wil bij mij ook wel helpen.... Verder helpt gember ook goed :D
    Nou succes meid!!
    Liefs, geraldine

Deel Deze Pagina