Hoi iedereen Al 8 rondes hebben we achter de rug,zonder succes. Al 8 rondes doorzoek ik forums op symptomen. Al 8 rondes vind ik symptomen die kunnen wijzen op een zwangerschap. Al 8 rondes niks. Maar de aanhouder wint zeker, al ben ik best boos op mezelf dat ik nu weer mijn symptomen ben aan het ontleden(had het me zo voorgenomen dit niet te doen). Maar vandaag is dag 6 na mijn eisprong. Sinds gisteravond heb ik ontzettend rommelende darmen. Ik stak het op het ijsje en de kersen die ik gegeten heb, maar het blijft aanhouden. Het gaat gepaart met buikpijn en men buik is heel gezwollen en hard. Dit was gisteren overdag niet. Kan dit wijzen op een innesteling?Heeft iemand dit gehad en zwanger gebleken? knuff
ik zit geloof in ronde 21 en heb het zelfde probleem gehad, kijk mijn banner nu, nu negeer ik mijn lichaam en ik test ook nog niet. Wat ik je wel kan vertellen dat rond mijn eispong ik dronken was, de volgende dag aan diarree was, en nu nog last van me darme heb, ook rommelig, stekerig, nu voelt het soms alsof de huid bij me boobies aan het scheuren is, ik adviseer om toch een testje te doen als je bij je nod dag zit.
ik ben nu voor de tweede keer zwanger en voor de tweede keer geen symptomen. dus het zegt niets meiden. gewoon pas testen na je nod ! gr kim