Hoi Dames, Ik vraag me af: worden zwangerschapskwalen (en dan met name misselijkheid) erger bij jullie als jullie vermoeid zijn door bijvoorbeeld een kort nachtje of inspanning op het werk? Heb zelf dat gevoel namelijk wel...
Hoi, ja ik merk dat ook. Ook al heb ik nog niet veel kwaaltjes, als ik te veel doe merk ik het aan mijn maag. Goed naar je lichaam luisteren dus! Charlie
Natuurlijk, lijkt me ook wel logisch, al is het maar voor je gevoel want als je moe bent dan voelt alles al snel erger dan dat het is. Of het ook daadwerkelijk zo is....geen idee, maar voor mijn gevoel is de hond altijd net wat vervelender als ik een nacht slecht geslapen heb, maar dat zou wel erg toevallig zijn
Ja, ik merk het ook! Had het vandaag nog, was gister al erg druk en vandaag ook, eind middag werd ik flink misselijk en draaierig. Lig nu op de bank en ik blijf daar voorlopig ff liggen! Morgen maar rustiger aan doen....
jazeker! ben nog steeds misselijk helaas, maar als ik me lichamelijk inspan of erg moe ben is er geen houden aan en moet ik weer de toiletpot opzoeken...bah heel vervelend sterkte ermee!