Bluh zo onzeker! Waarom??? Klaagpostje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joanne92, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hoi meiden, t zullen de hormonen wel zijn maar kan elk moment wel janken om mezelf.
    Ik voel me echt een rolmops (ben maar 4 kilo aangekomen) maargoed.
    Ik heb het idee dat me vriend me onwijs dik vind.. Daarover snauw ik dan naar hem en hij kan alleen maar lachen en zeggen dat ik gek ben.
    Ik ben zoo bang dat hij er vandoor gaat met een ander, ik weet niet waarom onze relatie is super.. Na 7 jaar nogsteeds verliefd en al helemaal nu we een kleine meid krijgen maar ben er gwn onwijs bang voor.
    Kan ook zo boos worden als hij lekker naar de zonnebank gaat etc dan denk ik bij mezelf bah.. Ik ga er alleen maar slechter uitzien en jy beter!
    Hahaha ik voel me zo egoistisch maar moest even klagen!! Ik hoop echt dat het de hormonen zijn en niet dat ik langzaam verander in een godzilla.
    Ik word er ook zo verdriettig van dat ik bepaalde dingen niet meer pas of alles strak zit ( het hoort erbij iknow en ik heb het zeker voor mijn prinses over maar dan denk ik, ohmygod komt het ooit nog goed met die benen en die buik) en erover praten lukt niet want vriendinnen/vriend zeggen allemaal dat ik me onwijs aanstel:
    Ach ik hoop dat dit een beetje wegtrekt want maak mezelf heel onzeker zo en dat terwijl ik juist wil genieten!
    Sorry voor deze ego post, en bedankt lieve dames die het toch hebben gelezen

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ik ben ook maar 3 kg aangekomen en ik voel me ook echt vadsig. Niet aan mijn buik maar voor mijn gevoel heb ik een superdikke kop gekregen. Ik voel me wel heel zeker in mijn relatie gelukkig, maar ik ben wel onzeker over mijn uiterlijk. Voor ik de deur uitga moet ik zeker weten dat ik er een beetje mee door kan terwijl ik me daar normaal echt niet druk om maak. Het ligt bij mij misschien ook een beetje aan de weegschaal. Ik ben zwaarder dan ooit en denk steeds dat het aan mijn eetgedrag ligt terwijl de baby dat gewicht gewoon aankomt ipv ik.

Ik denk eigenlijk dat je er weinig aan kunt doen, het is vast vooral je gevoel. Probeer er toch over te praten want als je er niet over kunt praten zonder aansteller genoemd te worden voel je je nooit serieus genomen.

3. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Je bent niet de enige,
    Ik kwa gelijk wel kilo's aan helaas gewoon de pech want eet gezond.
    In het begin keek ik in elke spiegel naar mezelf of maakte ik een foto om te zien of ik een dikke kop had.
    M'n vriend dacht af en toe echt die spoort niet.
    Ik heb dat nu naast me neer kunnen leggen Gelukkig.
    Maar heb wel dagen dat ik me heel,rot voel, waarom geen idee.

4. xxJenniferxx

25 aug 2014
    87
    2
    8
    Zoo herkenbaar....

5. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

3 apr 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    Oh oh oh dames!

Malen over je gewicht helpt niet 😂 je kunt het beter achter je laten want er komt vast nog wat bij. Ik ben al 14 kg aangekomen en voel me echt heel mooi. Misschien moeten jullie mannen minder lachen en jullie een super gevoel geven!

Zonder ons geen mooie baby's.

Heel veel sterkte. Xxx

Deel Deze Pagina