Tijdens mijn eerste zwangerschap (helaas miskraam) werkte ik net een week bij een bedrijf, zat nog in mijn proeftijd. Toen heb ik eigenlijk meteen emesafene gehaald toen ik misselijk werd. Daarmee kon ik redelijk normaal functioneren. Dat is dus altijd nog een optie. Voel je je al misselijk? Of valt het mee?
Bij mij duurde dat gevoel van opluchting echt 20 seconde of zo. Daarbij stort ik ook altijd in nadat ik had overgegeven (eigenlijk altijd, ook buiten zwangerschap), dat ging op een gegeven moment echt opbouwen. Kon na een paar weken alleen nog maar slapen. Maar goed, op het hoogte punt kwam het echt achter elkaar, kon dan bijna niet meer stoppen met overgeven.
oh, dat is geen vrolijk verhaal @ Rosao. Ik was vorige week erg misselijk, maar zat nog een week voor mijn NOD. heb een test gedaan en zie als ik goed kijk wel een streepje. Alleen ik ben zo'n panieker dat ik me er van te voren al erg druk overga maken... Misschien wordt ik woensdag wel gewoon ongesteld, en dan maak ik me voor niks alvast druk voor wat misschien niet eens komt :S
Ja dan is het wel extreem, en logisch dat je dan niet in staat bent om te werken. Vreselijk lijkt me dat. Ik gaf meestal de 1e 2 keer thuis over, en op mijn werk gem nog 4 keer, maar er zat wel een uurtje of 2 tussen, ik had echt wel een half uurtje zonder misselijk te zijn (en ik kon dus dan eten!), dan ruim een uur steeds misselijker en ik voelde het een minuut of 5 van te voren echt aankomen. En mijn werk is makkelijk in te richten, ik zit niet vast achter een kassa oid. Kan me voorstellen in zo'n situatie dat het niet kan.
ik werk met dak en thuisloze, dus heb veel te maken met vieze luchtjes. heb het geluk dat ik dan even weg kan. maar ik word misselijk van de gekste dingen zo ben ik dinsdag bijna over mijn nek gegaan van geurkaarsjes.