Wat is dit nou?!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by chila, Feb 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chila

chila Niet meer actief

Hoi dames,

Ik kom er nu toch echt ff niet meer uit.
    Even kort mijn verhaaltje;

2 weken geleden zondags verloor ik wat bloed. Niet veel, gewoon een paar druppels bij het afvegen zeg maar. Omdat ik ook buikpijn/steken had heb ik even de gyneacoloog gebeld de volgende ochtend. Die vertelde mij van joh maak je niet druk, je word gewoon ongesteld! Nu, inmiddels 2 weken later ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik zit al 118 dagen op mijn menstruatie te wachten en er komt dus niks... Ik ben al vanaf juni van de pil af en heb daarna regelmatige menstruaties gehad. Maar vanaf oktober dus niet meer.
    Nu ben ik een week na die zondag zo verschrikkelijk beroerd. Hele tijd misselijk, buikpijn, rugpijn enz.enz.

Moet mijn ongi nu gewoon doorbreken of wat zou dit nu kunnen zijn?(een test heb ik trouwens de vrijdag na het bloedverlies gedaan)

Groetjes Chila

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik zit ook al op dag 120 testen blijven negatief, vorige week wel een paar dagen last van me buik gehad, krampen, last van me borsten af en toe misselijk.....Of ik heb me ei gehad vorige week of het is wat anders. Ik wacht nu wel even met testen.......

Misschien is het bij jou, een innestelling geweest? alleen dan had je nu toch wel positief moeten testen toch? Of je hcg is niet zo hoog, er zijn vrouwen die pas veel later positief testen. Anders even contact met huisarts opnemen misschien kan je bloed prikken dan zien ze het beter dan met een normale test.....

3. chila

chila Niet meer actief

Ik wil ook nog niet gaan testen maar ik voel me de hele dag zo en al bijna 2 weken lang. Ik heb geen test meer gedaan, alleen een aantal dagen na het bloedverlies.

Ik heb de huisarts gebeld maar die blijven erbij dat ik ongesteld word. ;) Dus ik moet de volgende afspraak in het ziekenhuis maar afwachten

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis dan? Zou er anders toch een testje op wagen hoor!

5. chila

chila Niet meer actief

Aankomende dinsdag..maar zoals ik kan zien op het afsprakenkaartje gaat het alleen om een intake ;)

6. Syrse

Syrse Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik van de pil afkwam was mijn eerste cyclus vrij normaal, maar de tweede bleef maar aanslepen. Heb toen ook de gyne gebeld, ik was toen ongeveer 55 dagen na maandstonden. Die zei me dan dat als het echt drie maanden duurde, om even terug te bellen.
    Uiteindelijk zijn ze er op 70 dagen doorgebroken. Misschien toch maar eens terug naar je dokter bellen? Ik vind 120 dagen toch echt wel lang, dan helpen ze je normaal gezien toch allang voort?

7. chila

chila Niet meer actief

Dankje voor je reactie. Ik ben in december al doorgestuurd naar het ziekenhuis. Maar het is alsof hun het niet zo heel serieus nemen ofzo (kan aan mij liggen) Ik moet nu dinsdag en dat gaat om een ''intake'' dus ik neem aan dat ze dan nog steeds geen actie ondernemen. Ondertussen heb ik al een paar x gebeld omdat ik gewoon verschrikkelijke pijn heb steeds. Vanaf gisteravond heb ik onophoudelijke pijn in mijn rug/buik. Nou het is niet eens echt pijn, het is gewoon een zeurderig gevoel waar ik ook nog eens misselijk van word. Gister toch nog maar een test gedaan maar weer negatief.
    Ik ga dinsdag dit alles wel melden en hoop dan toch eens verder geholpen te worden! Ik vind 120 dagen ook veel te lang

8. Melkan

Melkan Lid

Feb 13, 2012
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Je bent gewoon heel licht ongesteld geweest dus. Dat kan wel eens. Ik zou niet uitgaan van een zwangerschap, geen reden toe. Het lichaam zit echt raar in elkaar he, maar als je zwanger bent dan weet je het wel na 2 weken ;)

9. chila

chila Niet meer actief

Ik ga ook niet uit van een zwangerschap hoor, maar waarom geen reden toe :( Het kan altijd hoor.
    Heel licht ongesteld lijkt me niet. Dat zegt mijn gyneacoloog ook. En het was wel zo minimaal dat het dat echt niet was.

10. Melkan

Melkan Lid

Feb 13, 2012
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja je hebt gelijk, zwanger zijn kan natuurlijk altijd, al gebruik je de pil ;)
    Ik ben wel eens licht ongesteld geweest, paar uur zelfs. Een menstruatiecyclus kan soms heel vervelend inconsequent zijn. Als een test aangeeft dat je niet zwanger bent, zou ik op dat moment vanuit gaan, succes!

11. chila

chila Niet meer actief

Het zou kunnen maar het was gewoon ong. 2x op de avond een druppel bloed. Nouja morgen toch een afspraak in het ziekenhuis dus dan maar weer afwachten. Van een zwangerschap ga ik ook niet uit, dat heb ik momenteel toch even aan de kant geschoven, dat gaat zo lastig als je niet ongesteld wordt

Share This Page