afname zwangerschapsverschijnsleen: miskraam?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tatum, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    sorry, had onderstaand bericht bij eerste symptomen gezet, maar moet hier toch!?

    Meiden, ik maak mezelf gek. Ik had erg vroege symptomen (drie dagen na eisprong al). Misselijk, duizelig, en paar dagen voor NOD ongi buikpijn en grotere boobs.

    Nu heb ik sinds vier dagen nergens meer last van, helemaal niks. Zelfs mijn borsten zijn weer slap! Kan dit duiden op een miskraam? Ik ging natuurlijk googlen en daar kwam vaak uit dat dit kan duiden op aankomende miskraam en dat het vaak rond 5 wk is.

    Herkend iemand mijn verhaal? Of juist niet?
     
  2. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Ik herken je gevoel, al heb ik dat pas sinds een paar weken.
    Morgen heb ik de eerste echo en ergens hou ik er rekening mee dat het niet meer leeft. Slaat misschien nergens op, maar toch. Ik hou je wel even op de hoogte.
     
  3. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Tja, een miskraam kan altijd.. dus ik zeg niet dat het niet kan..

    Maar in de zwangerschap hoef je niet altijd kwaaltjes te hebben.. Kan zo zijn dat je morgen ineens weer ontzettent misselijk bent.
     
  4. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    ben benieuwd druif! Succes! Bedenk: t is positief totdat he ttegendeel is bewezen. En ja, hou me op de hoogte!
     
  5. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi ik heb voor me nod last gehad van missenlijkheid pijnlijke borsten en buikkrampjes toen ik ging testen was me verbazing ook groot toen ie positief bleek te zijn ik had namenlijk ineens nergens meer last van toen ik 6 weken was begon ik te vloeien en zelfs buikkrampen was doodsbang dat het mis was het tegendeel bleek waar alles was goed met de kleine en zelfs het hartje klopte ik heb ook verder geen kwaaltjes meer gehad en ben nu alweer 30 weken zwanger het zegt echt helemaal niks meis of je wel of geen kwaaltjes hebt zo heb je ze zo zijn ze weg en ze kunnen natuurlijk ook altijd weer terug komen de kwaaltjes.
    succes joyce
     
  6. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.555
    3.456
    113
    Bij mij verschilde alles zo per dag. Ik kwam er na 5 weken zwangerschap achter dat ik zwanger was en sindsdien had ik sommige dagen vanalles en andere dagen helemaal nergens last van. Ik had enorme steken in mijn buik vooral, maar misselijkheid kwam geloof ik pas na 7 weken ofzo en dat was ook elke dag of week verschillend.
     
  7. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    dank jullie wel voor de opbeurende woorden! heb ik veel aan!

    tatum
     
  8. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    kwaaltjes komen en gaan.
    zelf ben ik niet misselijk geweest maar had erge last van me borsten.
    zo was het een paar dagen over dan dacht ik van he he we zijn er van af en zo kwam het weer en nog steeds.
    ik was in het begin ook erg moe na 3 maanden was dat over maar nu ben ik smiddags vaak alweer bekaf zelfs als ik niks doe.
    geen kwaaltjes hoeft niet gelijk te betekenen dat je een mk hebt gehad.
     
  9. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    nee, maar is het niet gek dat ik eerst erge kwaaltjes had en nu al aantal dagen niks meer?
     
  10. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nee hoor is niks geks aan.
    ze komen en ze gaan, nu voel je je goed en over een een paar dagen ofzo kan je je weer hondsberoerd voelen.
     
  11. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb ik ook al es een topic over geplaatst geloof ik, ik had precies hetzelfde. Maar je klachten kunnen ineens weer in alle hevigheid terugkomen. Het is echt per dag/dagen/week verschillend. Ik zou me er nog niet te druk om maken!
     
  12. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    kwaaltjes wel of niet hebben zegt niks hoor, bij mijn eertse zwangerschap hing ik 24/7 boven de pot en kon amper eten. verder had ik veel hoofdpijn etc echt alle kwaaltjes die je kunt hebben. toch was met 10,5 wk het hartje gestopt en pas na de curetage namen de klachten af.

    nu ben ik weer zwanger en had de eerste maanden alleen af en toe wat ochtendmisselijkheid en soms braken. de ene dag voelde ik me kiplekker en de andere dag zat ik smorgens te braken. zie mijn banner veel minder klachten en ben al 31 wk ver
     
  13. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Je bent nog maar heeel kort zwanger. Het kan nu nog alle kanten opgaan. Je moet er vanuit gaan dat het de goede kant op gaat. De kwaaltjes kwamen bij mij pas bij 6 weken weer terug. In begin ook weinig last gehad. En dan verschilt het ook nog per dag.. Maak je niet te veel zorgen meid en probeer een beetje te genieten
     
  14. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi Tatum,

    zoals beloofd: vandaag de echo gehad en niets aan de hand. Een levend kindje met armpjes en beentjes en al gezien.

    Kortom: uit ervaring kan ik nu zeggen dat je je niet perse zorgen hoeft te maken. Ik ben nog helemaal nooit misselijk geweest en mijn pijnlijke borsten waren al na een paar weken over. Ik moet hooguit wat vaker plassen en lever niet meer van die grote sportprestaties. Alleen maar blij mee zijn dus.

    Succes meid!
     
  15. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik ken je onzekerheid,de ene dag voel ik niks en de volgende hou ik nog geen slokje water binnen. :confused:

    Maar ik probeer ook maar te genieten en te denken dat het de goeie kant opgaat! ;)
     
  16. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    druif, wat geweldig dat je echo goed was! Moet vast heel bijzonder en heerlijk zijn geweest om je kleine druif te zien en een einde van je onzekerheid!

    Ik heb vandaag doktersassistente gebeld en die zei gelijk: oh kom vanmiddag maar even langs. Ik kon vanmiddag niet, ga morgenochtend vroeg. Voel me een beetje aanstelster dat ik haar gelijk belde maar goed ze had zelf eerder gezegd dat ik altijd kon bellen.

    Wat kan de dokter dan doen denken jullie in dit stadium? Ik lees hier weleens over een bloedtest of gaat hij gewoon peptalk geven hi hi!?
     

Deel Deze Pagina