hoi hoi, Ik ben nu 10 weken zwanger en al zeker 4 weken misselijk. Eerst 24/7 nu vaak na het avondeten en dan houd ik ook echt niks meer binnen behalve water. Wie had dit ook en wanneer was je ervan af? Heb emasefene geprobeerd maar werd hier heel onrustig van.
Herkenbaar. Overdag had ik constant zo'n weeeig gevoel maar als ik echt moest spugen was dat alleen savonds. Ik had ook emesafene maar hielp daar niet tegen eigenlijk. Bij al mijn zwangerschappen verdween dit van de ene op de andere dag in week 15/16. Bizar dat het dan ook gewoon over is. Dus...hou vol! Ik hoop dat het voor jou ook zo gaat.
Ik heb ook geen last van misselijkheid in de ochtend maar tegen de middag en de avond is het niet te houden! Ik heb Navalit en Primperan voorgeschreven gekregen! Hoop da het iig snel ophoudt gezien ik nu de 13 weken nader! Hoop dat jij ook snel beterschap mag merken!
Ik had alleen de eerste weken in de avond last van misselijkheid. Gelukkig niet hoeven spugen. Dit verdween rond de 13 a 14 weken en sindsdien helemaal geen last meer gehad van misselijkheid Wel helaas van andere kwalen
Hier ook savonds erg misselijk. Vooral bij mijn eerste zwangerschap erg last van gehad. Hier alleen geen bemoedigende woorden. Tot aan de bevalling savonds misselijk geweest. Hier hielp het om savonds geen of weinig warm te eten, maar brood of iets wat je wel verdraagd en vroeg naar bed te gaan.
Super irritant hè! Ik denk wel dat het niet meer zolang zal aanhouden als je nu 10 weken zwanger bent. Kan nu elk moment wegtrekken maar kan nog wel tot week 16 duren Bij mij was het rond de 14e week. Even doorzetten dus. Als je nog tips zoekt tegen de misselijkheid.. https://mybabywatcher.com/zwanger-wat-te-doen-tegen-misselijkheid/. Deze kwam ik tegen. Succes ermee!