Misselijkheid in de avond

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rebbel26, 31 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel26

rebbel26 Lid

22 aug 2018
    50
    9
    8
    Vrouw
    hoi hoi,

Ik ben nu 10 weken zwanger en al zeker 4 weken misselijk. Eerst 24/7 nu vaak na het avondeten en dan houd ik ook echt niks meer binnen behalve water. Wie had dit ook en wanneer was je ervan af? Heb emasefene geprobeerd maar werd hier heel onrustig van.

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Herkenbaar. Overdag had ik constant zo'n weeeig gevoel maar als ik echt moest spugen was dat alleen savonds. Ik had ook emesafene maar hielp daar niet tegen eigenlijk. Bij al mijn zwangerschappen verdween dit van de ene op de andere dag in week 15/16. Bizar dat het dan ook gewoon over is. Dus...hou vol! Ik hoop dat het voor jou ook zo gaat.

3. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Ik heb ook geen last van misselijkheid in de ochtend maar tegen de middag en de avond is het niet te houden! Ik heb Navalit en Primperan voorgeschreven gekregen! Hoop da het iig snel ophoudt gezien ik nu de 13 weken nader!
    Hoop dat jij ook snel beterschap mag merken! :)

4. rebbel26

rebbel26 Lid

22 aug 2018
    50
    9
    8
    Vrouw
    Yves dus er is nog hoop haha!

5. Dikkiedikk

Dikkiedikk Niet meer actief

Ik had alleen de eerste weken in de avond last van misselijkheid. Gelukkig niet hoeven spugen. Dit verdween rond de 13 a 14 weken en sindsdien helemaal geen last meer gehad van misselijkheid ;) Wel helaas van andere kwalen :oops:

rebbel26 vindt dit leuk.
  6. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Hier ook savonds erg misselijk. Vooral bij mijn eerste zwangerschap erg last van gehad. Hier alleen geen bemoedigende woorden. Tot aan de bevalling savonds misselijk geweest.
    Hier hielp het om savonds geen of weinig warm te eten, maar brood of iets wat je wel verdraagd en vroeg naar bed te gaan.

rebbel26 vindt dit leuk.
  7. Mammie234

Mammie234 Nieuw lid

4 nov 2019
    3
    2
    3
    Vrouw
    Super irritant hè! Ik denk wel dat het niet meer zolang zal aanhouden als je nu 10 weken zwanger bent. Kan nu elk moment wegtrekken maar kan nog wel tot week 16 duren :( Bij mij was het rond de 14e week. Even doorzetten dus.
    Als je nog tips zoekt tegen de misselijkheid.. https://mybabywatcher.com/zwanger-wat-te-doen-tegen-misselijkheid/. Deze kwam ik tegen.

Succes ermee!

8. rebbel26

rebbel26 Lid

22 aug 2018
    50
    9
    8
    Vrouw
    Thanks! Hoop inderdaad dat ik er snel vanaf ben!

Deel Deze Pagina