hey dames. ik ben eigelijk wel heel benieuwd of jullie veranderingen merkten bij jullie baby,s vlak voor de bevaling. werd jou kindje drukker of rustiger of merkten je geen verschil? ben wel heel benieuwd
Mijn eerste was altijd al rustig, dus ik merkte geen verschil. Nu ik met deze zwangerschap op z'n eind loop lijkt het alsof ze drukker wordt als ik een avondje voorweeeën heb.... Drukker dus.
ik heb 2 weken voor de bevalling met voor weeen gelopen en geen verschil qua drukte met justin gemerkt. wel heb ik een dag geen leven gevoeld en maakte me daar natuurlijk zorgen om. wel was het zo dat toen ik de slijmprop had verloren justin ook wat rustiger was. (leek wel klaar maken voor de strijd haha) en anderhalve dag later brak dan ook mijn vruchtwater. en toen begon het gedonder. tijdens de bevalling heb ik hem eigenlijk helemaal niet gevoeld. kus Wendy
alicia was een stuk rustiger net als ik zelf. was zelf heel de dag tot me zelf gekeerd, dromerig en alicia was gewoon echt rustig. toen savonds voor het slapen me water brak wist ik waardoor het kwam haha
Hier is de beeb nu al 2 dagen een stuk rustiger. Hij laat nog wel merken dat hij er is, voel wat geschuif en gemorrel, maar echt trappen enz is er niet meer bij. Hoop idd dat de beeb zijn krachten spaart om dit weekend geboren te worden [-o<
De bevalling van Roos begon voor mij vrij plotseling al was ik 39,6 weken, maar ik heb vooraf geen verschil gemerkt qua drukte
Hij was echt heek rustig. Heb Jayden niet meer gevoeld toen het begonnen was. Volgens mij voel je dat ook niet meer door alle pijn. En omdat ze natuurlijk naar de uitgang gaan zeg maar.