Hallo dames, Nu heb ik ergens gelezen dat het normaal is dat je evt donshaartjes kan krijgen op je buik, onder je navel... Kan de zwangerschapsolie die ik dagelijks smeer van Weleda hier iets mee te maken hebben? Verdwijnen de haartjes nu ook gewoon na de bevalling? Vind het niet echt heel charmant ofzo... Zo gek hoe je lichaam aan het veranderen is
Donshaartjes??? Ik kan bijna knipjes in Nee hoor, grapjes. Ik heb mijn buik ook lekker behaard, zelfs met een mooie kruin van boven naar beneden als een streep over mijn buik. Volgens mij zijn het puur de hormonen, en gaat het daarna gewoon weer weg. Ik vind het wel schattig, zo'n dekentje Ik gebruik trouwens sinds een paar weken ook die olie van Weleda, maar het is daardoor toen niet méér geworden dan het al was. Het lijkt me dus sterk dat het daaraan ligt. Ik zie ze trouwens wel veel beter met olie/creme er op, of net na het douchen. Door het vocht denk ik. Maar inderdaad, wel leuk om te zien dat er vreemde dingen zijn die zich ook veranderen, buiten die dikke buik en die baby van binnen!
Oh hou maar op ik voel me net een beer... En ik gebruik die olie niet dus daar ligt het niet aan... Ik ben ook hard aan het hopen dat ze er straks gewoon weer afvallen... Maar ik blijf er wel vanaf want anders krijg ik er straks van die donkere haren voor terug bah...
heb ze ook, en vind het wel schattig! ach hoort er gewoon bij,en ze schijnen weer weg te gaan,als je maar nooit gaat scheren of iets dergelijks,dan krijg je het meest dubbel zo hard weer terug! oja ,ik gebruik alleen zwitsal buikcreme. en zolang je nog geen vlechtjes kan maken valt het best mee hihi
Haha, ja even netjes de scheiding er in leggen Ik heb er trouwens in het begin 2 uitgetrokken onder mijn navel. Ze kriebelden Maarrrrrr NIET DOEN!!! Ik kreeg er nog meer kriebel van, zo'n soort klein puistje kwam er... De wondjes zijn nu net een beetje weg, maar ik heb nog steeds 2 rode vlekjes onder mijn navel... Dusssss laat ze vooral zitten!
Oe nee, niet scheren hoor ! Dan krijg je van die harde haren terug en dan gaat het niet meer weg! Ik heb ook een lekker vachtje, maar ik hoor altijd dat het vanzelf weer weggaat als je niet meer zwanger bent, dus ik wacht dat gewoon even af!
Hier ook last van, mn hele buik is bedenkt met een laagje blonde donshaartjes.. Bij de eerste ook en een paar dagen na de bevalling waren ze weer weg!! Dus ik ga ervan uit dat dat nu ook weer zo is...
Ja ik ken het! Ik had het in m,n eerste zwangerschap ook in mn nek. Ik (slimmerd) heb er dus 3 uitgetrokken met een pincet en die komen dus nu al 3 jaar lang contstant terug. Ik had en heb nu ook het ook op m,n buik. Uit ervaring weet ik dat het weer verdwijnt (helaas weet ik ook uit ervaring dat je ze niet zelf moet verwijderen.
Helaas, helaas... 2 jaar NA de bevalling ben ik nog steeds gezegend met een paar donkere haren op mijn buik... En ik heb eens ergens hier gelezen dat er nog iemand ruim na de bevalling de haartjes nog gewoon had zitten. In de meeste gevallen verdwijnen ze wel, maar er zijn helaas ook vrouwen waarbij er meer blijft zitten dan je lief is...
Dons op je buik, meer haar onder je oksels, een bikinilijn tot aan je knieën, bakkebaarden en een snor, het enige haar dat wél uitviel en absoluut niet meer werd was op m'n hoofd!! Dat hoofdhaar is ook nooit meer goed gekomen (dank je wel mam, voor die genen) maar de rest is weer redelijk minder geworden. Kijken hoe het deze keer gaat. Ik heb 10 haren extra op mn buik maar dat is ook alles..
mijn baby heeft ook een mooi dekentje k vind t niet zo erg bij mij is t echt dons en blond dus zolang ik niet te veel in de zon lig valt t niet op Maar wat ik gisteren ontdekte!! een bruine haar van zo'n 3 cm uit me tepel!!!! die heb ik er dus wel uitgetrokken maar dat snappen jullie wel he ?! deed wel auw!
hahahaha humor, ik ben nu ook lekker warm en zacht.. krijg zelfs wat dons op mn lip hahaha zolang het geen donkere haren zijn vind ik het niet zo erg. en inderdaad de kleine blijft wel lekker warm haha
Bedankt ladies voor jullie reacties! Heb ook erg moeten lachen om sommige van jullie Goed te lezen dat je de haren er niet uit moet trekken...heb tussen de dons 3 bruine haartjes zitten die ik eigenlijk van plan was om te gaan elimineren met de pincet, maar dit doe ik dus maar even niet.... Succes allemaal met de beharing...hihi inderdaad wel lekker warm! 8) (pffff hebben jullie soms ook zoiets van 'al dat gescheer'! ...benen, bikini, oksels, tepels....wordt tijd dat de evolutie weer eens mee gaat denken wat al die beharing betreft)
ook zoiets,ik heb ook 1 donkere haar bij mijn navel en 1 bij mijn tepel ,maar die trek ik er met de pincet toch echt uit hoor!hahaha maar verder heb ik sinds de zwangerschap niet MEER last van haargroei gelukkig!om de dag scheren is voldoende! maar het blijft terug komen helaas! ach het is niet anders toch...!