Pff, ik heb al de hele ochtend zo'n drukkend gevoel van onder. Het gevoel heel nodig te moeten plassen maar er komt niks. Het idee dat er iets op 'knappen' staat daar beneden. Gisteren ook al een onrustige buik maar dat is weggetrokken. Geen idee wat ik wil bereiken met het topic. Wilde het gewoon even kwijt.
Is de baby misschien jngedaald? Of toch iets van blaasontsteking? Geen idee hoor dit is bij mij de eerste zwangerschap die goed gaat.
kan idd het kindje zijn wat op je bekken duwt.. ik heb zelf ook wel eens dat gevoel, maar niet constant
Ik herken het niet van de eerste twee. Maar iedere zwangerschap is ook anders. Het is een constant gevoel. Niet pijnlijk, eerder vervelend.
Ik heb het nu ook al een paar dagen. Dacht dat het kwam omdat de baby dwars lag op de bekken. Maar vanavond naar de VK geweest en de baby is al een stuk ingedaald. Verrassend! Hij is dus gaan draaien en gelijk maar gaan indalen. Ik ben er overigens wel blij mee, want ik zat niet te wachten op een keizersnee omdat hij dan nog dwars lag, al zegt het nu met deze termijn nog niets.