misselijkheid ineens over.....?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carolina, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    :( al 2 weken misselijk, krijg warm eten er nauwelijks in. Gisteren echt extreem,kon niks eten en ben dan ook 2kilo af gevallen, Vanmorgen stond ik op,en de misselijkheid is zo goed als weg.... Heb vanmorgen zelfs een boterham op.... meer vrouwen die ineens van hun misselijkheid af zijn?

2. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    @ carolina, ik spreek niet uit ervaring maar ik heb hier al veel over gelezen en weet dat er een heleboel meiden zijn waarbij hun misselijkheid ineens over was! Het schijnt normaal te zijn en je hoeft je er geen zorgen over te maken, het is ook al een aantal keer aan de verloskundige gevraagd en die bevestigen ook dat het heel normaal is en geen reden om je zorgen te maken!

Ik hoop dat je een beetje gerustgesteld bent!

Liefs Jojo

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    De kwaaltjes komen en gaan soms met de dagen. Het kan zijn dat je misselijkheid weg is nu, (bij mij duurde de misselijkheid maar anderhalve week), maar het kan ook zomaar weer terug komen. Geen dag is het zelfde ;)

4. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik heb het niet met misselijkheid, maar wel met pijnlijke borsten. Dit is nl. afgelopen weekend van de ene op de andere dagen overgegaan en voel ik me nu.. normaal zeg maar! Terwijl ik er eerst 's nachts nog wakker van werd :( . Iedereen kan 100 keer zeggen dat het normaal is en niks zegt, maar ik word er toch best een beetje nerveus van. maandag 15 dec heb ik gelukkig de 1e echo dus dan weet ik of mijn ongerustheid voor niks is. Ik hoop het maar! Ik hoop natuurlijk dat het bij jou ookj zo gaat qua misselijkheid.

Deel Deze Pagina