Vanmorgen wakker geworden met een behoorlijk aanhouden pijn in m'n bovenbuik. Af en toe met steken. En ook weer behoorlijk misselijk. Ik kan alleen rustig hangend zitten om er niet zoveel last van te hebben. Maar zodra ik ga staan of iets ga doen dan Krimp ik van de pijn in elkaar. Hét maakt me erg onzeker, alsof ik dat niet al genoeg ben.. ik herinner me dat niet bij m'n vorige zwangerschappen Meer mensen hier last van?
Ik heb dit ook gehad. Vlak voor de terugplaatsing zelfs zo erg dat ik midden in de nacht naar het ziekenhuis ben gegaan omdat ik echt dacht dat er iets helemaal mis was. Ik heb t na de terugplaatsing ook gehad dus, iets minder extreem maar herkende die pijn, echt heel pijnlijk. Ze denken dat het mijn darmen zijn..
Ik had vanmiddag toch even de vk gebeld omdat ik die pijn niet herkende. En het steeds erger werd dat ik ervan over moest geven en diarree zat. Ik vertrouwde het niet. Blijkbaar is het eten van gisteravond behoorlijk verkeerd gevallen, of iets was misschien niet meer goed. En dat is m'n lichaam aan het verwerken. Gelukkig had ik geen koorts. Zodra de pijn over 5 dagen niet over was en of ik koorts kreeg moet k gelijk weer aan de bel trekken