Ik heb op het moment flink heftige buikkramp... (net gewoon tranen in mijn ogen ervan)... Dit is ronde 1.. en ik weet niet wat waarbij hoort... Herkent iemand dit? In vlagen voorbij gaande kramp heel laag in mijn buik, net boven mijn schaamstreek zeg maar.. Het voelt een beetje als grote van een vuist, en het gebied voelt ook wat opgezet.. Ik heb niet het idee dat ik ongesteld moet gaan worden.. zit op dag 19 van mijn 1ste cyclus na de pil.. en ken dit gevoel niet.. Zou dit bij ontpillen passen? Of de eisprong?? Ben benieuwd of iemand het herkent..
Misschien van het ontpillen inderdaad. Ik heb toen ik stopte met de pil ook heeele erge krampen gehad, dat ik moeite had om overeind te blijven staan. Soms moest ik ook echt gewoon gaan liggen. (Maarre.. ik was die maand wel gelijk zwanger )
... idd kan het dus echt beide zijn... Heb er een paracetamol tegen aan gegooit.. het werd me te zot nu.. Hopelijk zakt het.. dan kunnen we de eisprongtheorie testen
Daar wilde ik net wat over vragen! Heb je toevallig geen ovu test in huis? Hoelang waren je cyclussen normaal toen je de pil nog slikte? Heb dit namelijk ook wat jij omschrijft! Alleen heb ik dit na mijn eisprong. Ik houd namelijk een dagboekje bij en alle rare krampjes, pijntjes enz schrijf ik op zodat ik het in de ronde erna kan vergelijken. Ik zou gister of vandaag mijn innesteling moeten hebben volgens de calculator. En wederom gister enorme krampen, waar ik inderdaad ook de tranen van in de ogen krijg. En dat op mijn cyclusdag 20 dus een dagje later dan jij.. Maar goed het kan inderdaad ook ontpillen zijn, ik heb de pil altijd netjes geslikt (nooit vergeten) en heb geluk met mijn cyclussen nu. Netjes tussen de 28 en 30 dagen. Maar het wordt echt even afwachten tot je eerste ongi! Succes!
Ik heb net hetzelfde, ook op dit moment (sinds enkele dagen) - dacht thans dat men eisprong eergisteren al was.. vreemd! Ook vervelend om niet gaan te hopen dat daar vanalles ah gebeuren is, vind je niet
tnxs voor de reacties... heel fijn die herkenning! Gelukkig is het nu iets gezakt.. kan weer rondwandelen... Denk door de paracetamol.. want het zeurt nog wel.. Ben nu vooral aan het proberen logisch te redeneren.. Het kan 4 dingen zijn.. Ontpillen, Eisprong, Begin van menstruatie en wellicht een innesteling.. Voor mijn gevoel kan ik de eisprong wegstrepen... van het weekend en maandag (eisprong volgens een 28 dagen cyclus) had ik echt het mooie doorzichtige slijm.. Nu is het wit en cremeriger... Ong kan ik denk ik ook wegstrepen.. zou wel een heel korte cyclus zijn zo de eerste na de pil... ook verder nog geen aankondigen... Blijft ontpillen en innestelen over... Laatste zou leuk zijn.. maar heel kleine kans.. Dus ga nu maar voor het ontpillen.. Kan ik mezelf het minste rotgevoel mee geven straks