Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik dat overduidelijk. Ik dacht echt 'de bevalling is begonnen' maar deze zwangerschap is sowieso anders. Vorige week bij de vk zeiden ze dat de baby al een beetje aan het indalen is en dat het zeer waarschijnlijk over 2 weken wel verder gezakt is. Ik ben nu een week verder en voel het hoofdje duidelijk bij het schaambot zitten wanneer ik loop, opsta, draai etc. Ik vermoed dus dat het bezig is met zakken maar heb helemaal geen indalingsweeen? En precies dat kan ik mij niet voorstellen. Mijn eerste voelde ik zo goed zakken, was soms best pijnlijk, maar nu voel ik niks. ... Kan dat of is het dan toch nog niet bezig met indalen?
Ik heb van te voren nooit weeën gehad. Geen indalingsweeën, geen oefenweeën, niks. Dus het zou heel goed kunnen hoor.
Bij de eerste heb ik ook niks gevoeld. Nu weet ik ook niet wat ik kan verwachten. Kleine ligt nog niet ingedaald, dus ben benieuwd of ik nu indalingsweeën ga krijgen of niet
Baby is volgens de verloskundige ingedaald maar heb er zelf niks van gevoeld. Merk alleen dat de bewegingen anders zijn geworden (geschuif van links naar rechts ipv hele draaibewegingen)
Ik heb helemaal niets gevoeld. Twee weken geleden zei de verloskundige al dat hij was ingedaald. Moest ik haar maar op haar woord geloven want ik had niets gevoeld van het indalen zelf en voelde hem ook niet met z'n hoofdje laag zitten zoals zo vaak wordt beschreven. Pas nu heb ik het gevoel dat hij aan het indalen is, constant krampen sinds een paar dagen. Maar volgens de verloskundige is hij al ingedaald dus dit zal wel iets anders zijn.