Ik ben nu bijna 24 weken en ik heb al vaker gehad deze week dat mijn onderbroek best wel nat was. Nu moest ik net hoesten en toen kwam er een stroom vocht uit mij. De kleine is altijd megadruk maar gister helemaal niet eigenlijk. Moet ik gelijk bellen?
Niet echt sterk nee. Daarom vind ik het zo moeilijk. Mocht ik wachten tot het spreekuur of nu al bellen
Ik zou wel bellen, beter keer teveel dan teweinig. Denk dat je dan wel moet langskomen om te controleren of het urine is of vruchtwater. Kan zijn dat er een scheurtje in je vlies zit en het er dan telkens beetje uitloopt..
Als het vruchtwater zou zijn, dan zou het door blijven lopen volgens mij (steeds beetjes). Ik denk eigenlijk dat het gewoon urine is, zwangerschapskwaal: incontinentie... Bah! Heb het ook geregeld en dan zo weer een paar dagen niet. Maar... als je je er ongerust over voelt, altijd bellen! PS. Vruchtwater schijnt een onmiskenbare zoete geur te hebben...
nou bij mij nie hoor.. had ook vruchtwater verloren,klein beetje, maar t rook nergens naar. dacht dat het gewoon wat urine was..
Ik heb de verloskundige toch maar haar bed uit gebeld.Voel me gelijk zo schuldig zeker als het niks blijkt te zijn Ik moet om 8:45 komen en dan gaan ze kijken of het vruchtwater is. Ik vind het doodeng. Ik weet ook dat je je kindje nu nog niet elke dag hoeft te voelen maar ze is al vanaf 15 weken zo enorm druk dat dit toch wel eng is.
Klinkt inderdaad als vruchtwater! Ze vragen vaak om op je hand te blazen, verlies je dan vocht dan is het vruchtwater! De geur vind ik ook een lastige, ik vond het niet zoet ruiken! Succes straks bij de Vk, goed dat je even gebeld hebt!
je moet inderdaad gewoon even op je hand blazen en blijft het dan stromen: is het vruchtwater! Anders is het gewoon afscheiding, onthou wel dat afscheiding erg waterachtig kan zijn!l Ik dacht enkele weken geleden ook vruchtwater te verliezen, maar was uiteindelijk niks!
Ik heb het ook! Alleen weet ik wel zeker dat het urine is. Bij elke nies of proest pies ik in m'n broek .
Ze heeft geen echo gemaakt. Had dit wel eigenlijk verwacht/gehoopt. Ze denkt dat het geen vruchtwater is maar ik moest rustig aan doen en morgen weer terug komen voor controle en bij twijfel gelijk bellen.
Jammer dat ze geen echo maakte! Doen ze hier ook niet, alleen als ze denken dat er iets is. Gelukkig maar dat het geen vruchtwater is!