misselijkheid na seks

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nata, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Wie heeft dít wel eens meegemaakt (tijdens zwangerschap, ontpillen, maakt niet uit..): na seks ben ik sinds een aantal weken heel erg misselijk. Heeft met je baarmoeder te maken, denk ik. Wat zou het kunnen zijn?

2. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    hey!

ik ben wel vaak direct na de seks misselijk, maar dat houdt niet zo heel lang aan.

3. Niet meer actief

Daar heb ik ook last van.
    Heb wel eens dagen, dat ik daarna ook nog eens over me nek ga :eek:

4. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Thanks voor jullie antwoorden, superblij mee!
    Bij mij ebt het gevoel ook weer weg na een tijdje.. duur hangt af van hoe de seks was, haha.
    Ik dacht echt dat ik de enige was want heb nog niemand gehoord hierover! En zit dat gevoel dan hoog of laag in je buik?

5. Niet meer actief

kan ook komen door de manier waarop je ademt tijdens de sex,en of je man bovenop ligt en veel druk uitoefend op je maag,op die manier be ik zelf altijd vreselijk duizelig en trillerig na het vrijen

6. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Thanks, bij mij is het echter in elk 'standje' en alleen misselijk in mijn buik, geen duizeligheid ofzo. Klinkt -zoals anderen al opmerkten- alsof wij heel bijzondere dingen doen in bed ;) maar dat is niet zo, hoor. Hihihi. Heb eind november een afspraak bij de gynaecoloog, dus wellicht levert dat wat op.

7. Niet meer actief

ben je al overtijd nata?als je ff een cyclusbanner maakt in menu links is misschien handig,...is maar een id-tje

8. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Thanks maar ik was aan de pil dus geen natuurlijke cyclus! Dus ook geen banner.. Mijn testen zijn overigens negatief dus ik verwacht niet meer dat ik zwanger ben ook al heb ik tig verschijnselen. Waarschijnlijk ontpileffect. Voor de zekerheid en om te weten dat alles goed zit moet ik eind november naar de gynaecoloog.

9. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Nee dat is niet gek dat is precies wat ik bedoel!
    De spieren van je baarmoeder trekken dan samen.
    Had je dat ook al voordat je probeerde zwanger te raken? Ik heb dat sinds een maand namelijk, precies sinds ik de pil een paar keer vergeten ben.
    Maar mijn testen zijn negatief dus niet zwanger. Wat het dan wel is.. eind november een echo.. ben benieuwd.

Deel Deze Pagina