Dit is mijn 2e zwangerschap en bij mijn eerste ben ik heel misselijk geweest van week 6 tot week 16, heb ook medicatie genomen dan en 't was pas tegen week 20 helemaal over. Nu is het begonnen bij 5,5 weken, echt erg, ook elke dag overgeven, heb dan ook een week medicatie genomen, maar omdat ik er zo suf en onrustig van werd, ben ik daar mee gestopt en neem nu enkel gembertabletjes. Toen ik stopte met de medicatie was ik wel nog flink misselijk, maar dragelijk, maar nu heb ik de indruk dat 't elke dag een beetje minder erg is. Mijn "goeie" periode begint alsmaar vroeger, heb al een week niet meer moeten overgeven, zelfs al een paar dagen niet meer moeten kokhalzen. Ik kan precies ook weer meer dingen eten en moet me minder forceren om te eten. Ben nog altijd licht misselijk en moet regelmatig eten, maar 't is zo dragelijk geworden, terwijl 't bij mijn eerste nu alsmaar erger werd... Is het niet nog heel vroeg voor de misselijkheid om al af te nemen? Begin me precies een beetje zorgen te maken...
Er bestaat niet zoiets als te vroeg van je misselijkheid af zijn Bij de eerste ben ik nooit misselijk geweest en dit x ben ik ook maar heel kort misselijk geweest. Ik denk tot 9 weken ofzo. Zegt allemaal helemaal niks
Ik hoop zoooooooooo dat ik er vroeg van af zal zijn dit keer! Mijn mams is terminaal ziek en als ik misselijk ben, dan kunnen we geen leuke dingen doen samen en haar tijd is beperkt helaas. *hoopvol*
Dit is mijn eerste. Ben van week 6 tot ong week 8 misselijk geweest. Elke dag heel erg maar niet overgeven. Gelukkig! Daarna was alles van de ene op andere dag weg. Idd beetje minder en opeens weg. Voel me kiplekker sinds dan. Nergens meer last van gehad.