Hallo meiden, Ben er gister achtergekomen dat ik zwanger ben! Nu zo tussen de 4 en 5 weken....pril dus. Ik heb nogwel steeds buikpijn, is dit normaal? T is niet heel erg, een beetje alla menstruatie pijn en dat heb ik ook met mn onderrug.... Maak me een beetje zorgen. Zit van alles te lezen over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen En dan nog een vraagje, wij hebben 2 konijn, kan het kwaad om hun hok te verschonen? En heeft iemand nog een goede site met informatie? Kus Veer
Gefeli met je zwangerschap! ..Die ongi pijn is normaal hoor...heb ik ook nog steeds.. over de konijnen ik heb eerlijk gezegt geen flauw idee...maar volgens mij als je gewoon goed je handen wast of eventueel handschoenen aan doet bij het verschonen er weinig fout kan gaan...
Hoi Veer, Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Van de konijnen kan denk ik geen kwaad, maar daar heb ik verder geen verstand van. Dat je de eerste weken menstruatiepijn voelt is heel normaal. Dat had ik ook. Niet druk over maken hoor, dat hoort erbij! Er zijn verschillende goede sites over zwangerschap, ik zou ff googelen en dan kom je er al een paar tegen, zoals: http://www.allesoverkinderen.nl/ne_ontwikkelingvrucht.htm http://9maand.be/zwanger/zwanger/ (vooral de echografieen op deze site zijn mooi om te zien/volgen) Geniet meis van je zwangerschap.
Gefeliciteerd met je zwangerschap, zelf heb ik ook konijnen en ik doe van die huishoud handschoenen aan als ik het hok opstrooi en of verschoon. (die gebruik ik dus alleen voor de konijnen hoor)..
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Konijnenhokken mag je gewoon verschonen hoor. Ik heb hier ook twee hokken en die verschoon ik ook gewoon. Je moet alleen uitkijken met kattenbakken verschonen, i.v.m toxoplasmose (ofzoiets). Liefs Hummel.
Nou, nu heb ik ook antwoord op mijn vragen. Grappig. Ik heb vanavond ook zo'n menstruatieachtige buikpijn. Wordt er onzeker van. En die konijnen...heb ik daar ook een antwoord op. Groeten Friezin
Krampen horen er inderdaad bij. Je bm moet nu heel veel werk doen, en groeit nu al en daardoor heb je dus die krampen.
Nee, konijnen kunnen helemaal geen kwaad. Zij brengen geen toxoplasmose over, zoals katten dat mogelijk kunnen doen. En die krampen had ik inderdaad ook... Voelt een beetje alsof je ongesteld moet worden.