Moet ik nog hoop houden dat het over gaat of er maar vanuit gaan dat het de hele zwangerschap zo blijft? Ik heb er 's avonds het meest last van. Gelukkig wel een week niet overgegeven nu..
Bij mij is het sinds deze week gelukkig minder geworden. Nu alleen nog bij vlagen en in mindere mate. Maar ja je kan er ook je gehele zwangerschap last van hebben helaas. Hoop ik niet voor je!
Bij de oudste heeft het tot 20 weken geduurt. Bij de jongste ging het vanaf 16/17 weken beter. Bij deze zwangerschap gaat het sinds deze week beter, maar 's avonds nog wel veel last. Denk vermoeidheid. Kan nog alle kanten op dus!
Hier hangt het ook samen met vermoeidheid. Heb nu (nog) medicatie en daarmee is het goed onder controle. Maar gister een avondje weggeweest en is het wat later geworden, dan voel ik gelijk de misselijkheid weer opkomen.
Ik heb er deze en vorige zwangerschap tot ongeveer 20weken last van gehad... dus er is nog hoop😉
Bij mij werd het bij de eerste rond de 20 weken minder en deze zwangerschap rond de 22 weken en bleef het bij vermoeidheid nog wel wat sluimeren (maar het is te doen hoor en stukken minder dan in het begin vd zwangerschap). Nog even de tanden op elkaar!