Ik ben zo blij! Zwanger én trouwplannen voor november a.s. Zijn er meiden die ook trouwden toen ze zwanger waren? Ik ben op onze trouwdag 6 maanden zwanger, prachtige tijd ligt er voor ons!
Ja ik ben vorige week getrouwd. Was toen 29 weken. Pfff was best pittig hoor. We hadden savonds een feest was blij dat t om 12 uur afgelopen was kon niet meer staan! Was wel een geweldige dag! Hoop dat jij net zo''n mooie dag zal krijgen en niet teveel last zal hebben van de zwangerschapskwaaltjes!
Dubbel gefeliciteerd HLin! Mijn broer trouwt komende zaterdag en zijn a.s. vrouw is nu ook 7 maanden zwanger, kan allemaal prima zolang je je goed voelt en er zelf relaxed in staat denk ik! Heel veel geluk gewenst!
Gefeliciteerd! Ik ben getrouwd toen ik 25 weken zwanger was. Het was een super dag! 's nachts wel wat harde buiken maar had ook flink gefeest haha
ik ben vorige x een week voor mijn verlof getrouwd, puur om administratieve redenen haha, dus zelfde naam, alles in 1 x geregeld verder geen poespas of feest maar ben wel heel blij met mijn achternaam haha
Wij gaan trouwen als ik ruim 35 weken zwanger ben Wel zonder grootse bruiloft e.d., die plannen we later, maar ik heb er zoveel zin in!
Hier getrouwd met 24+5. Had verwacht dat ik het heel zwaar zou vinden, maar het is me echt voor 100% meegevallen! Had voor 's avonds wel andere schoenen geregeld gelukkig, want op m'n trouwschoenen had ik het niet de hele avond volgehouden.. Maar op m'n sandaaltjes (had toch een lange jurk) heb ik zelfs de polonaise nog gelopen! Was top, heb er zeker geen spijt van!
Ik ben getrouwd met 26 weken en 5 dagen.. Groot feest, alles de hele mikmak! Was een hele leuke dag... Ik ben vrij nuchter, vind niet snel iets zwaar ofzo... Dus mijn bruiloft ook niet hoor.. Heb hele avond op mijn schoenen gelopen, gezellig feestje gehad... (alleen naar de wc geweest! Snap niet dat vrouwen niet zelf naar de wc kunnen als een trouwjurk aanhebben...) Gewoon lekker genieten, trouwen als je zwanger bent is niet zwaarder als trouwen als je niet zwanger bent... Is altijd een emotionele dag waarin je geleefd word... Met of zonder baby in je buik... Ik persoonlijk vond het ook niet specialer omdat ik zwanger was... Vind echt dat je het als 2 losse dingen moet zien... Enige nadeel is dat je niet lekker mee aan de champagne kan!
Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap getrouwd. Was toen 27+1 We hebben het klein gehouden met alleen naaste familie en goede vrienden. Hadden een receptie en zijn s avonds met een select groepje wezen eten. Was een geweldige dag.
Zes weken terug ben ik zwanger getrouwd! Ik was toen 26 weken. Ik vind zelf een mooie zwangerschapsbuik in een trouwjurk echt prachtig! Verder hebben wij wel heel bewust ervoor gezorgd dat de dag rond half 11/11 uur 's avonds afgelopen was. Ik moest ook al om 5 uur op, dus ik vond dat wel echt pittig. Ik ben zo'n zwangere die echt een middagdutje nodig heeft enzo.
Je zag er prachtig uit! En gelijk heb je hoor, niet elke zwangere trouwt gewoon even, net alsof ze niet zwanger is
Ik getrouwd op 4-10-11 en was uitgerekend op 27-11-11. Dus getrouwd met een dikke buik! Zou het zo weer over doen
Wij gaan als we 28 weken in verwachting zijn. Ik heb er super veel in! Een prachtige jurk van tiffany rose en kan niet wachten tot ik hem aan mag ♡ Geniet van jullie dag!
Ik was 17 weken zwanger van onze oudste! Gelukkig net van de misselijkheid af Was toch fijn gezien onze ongeloooooflijk lekkere high tea en later diner.
Ik ga tijdens mijn verlof trouwen Het zal geen grootse bedoeling worden, ik denk niet dat ik daar dan met mijn hoogzwangere buik zin in heb, hihi. Maar 's ochtends mogen ze me voor een kwartiertje naar het gemeentehuis rollen en verder gasten komen gewoon bij ons thuis. Als ik wil kan ik dan dus gewoon lekker op de bank ploffen en mezelf laten bedienen
Wij gaan precies twee maanden voor mijn uitgerekende datum trouwen. Ik moet zeggen dat ik trouwen met een mooie zwangere buik extra bijzonder vind. Het zal hier net zo gaan als bij Mikarun. Daar voelen wij onszelf het beste bij.