Misselijkheid tijdens zwangerschap en onbegrip

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lisa27, 19 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Dat is hier niet van toepassing want volgens mij is ts gewoon aanwezig bij een dagstart en functioneert ze redelijk. Ik ga even uit vanuit mijn eigen situatie, ik kon inderdaad niet functioneren, laat staan werken en bij mijn zwangerschappen hoort het kennelijk gewoon aangezien ik dit eerder heb gehad bij mijn zoontje.

2. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Dat kan bij een zwangerschap horen, maar is echt geen onderdeel van een gezonde zwangerschap. Toen ik 10 kg kwijt was kreeg ik sondevoeding, die er ook weer uit kwam. Een beetje misselijk kan, maar HG hoort niet.

@lisa27 wellicht heb je iets aan de praatgroep van stichting zehg, daar worden zowel voor droge als natte hg tips gedeeld. Ook vind je er veel ervaringsverhalen. Het onbegrip is daar ook een veel voorkomend gespreksonderwerp. Mocht je het van je af willen schrijven mag je me altijd een pb sturen!

En met betrekking tot gember... Gember is alleen een optie tegen misselijkheid als je niet spuugt. Het kan zelfs (permanente) schade opleveren aan je slokdarm als je moet spugen (ontstaan van blaren).

Deel Deze Pagina