Hallo dames, Ik ben woensdag gestript met 41 wkn. Helaas heb ik daar niet zoveel van gemerkt. Ik heb sindsdien wel eruuug veel last van dik bruinig slijmverlies. Zijn er dames die daar ook ervaring mee hebben?
Hoi, Ik ben 2 jaar geleden gestript met 41 weken en 4 dagen om 10.00 uur s'morgens. Bij mij heeft het toen wel geholpen want ik kreeg toen om 13.00 al regelmatige weeen. Kun je anders niet vragen of ze je vandaag weer even strippen? Sterkte en alvast veel geluk met je kleintje. Groetjes Mirjam
Jups hier ook! ben maandag gestript met 40 weken en 2 dagen. Echt 2 keer achter elkaar dikke slijmprop verloren en verder veel bruin slijm verlies. schijnt normaal te zijn. Helaas heeft het bij mij niks gedaan, had al wel 3 cm ontsluiting dus de verloskundige had hele goeie hoop. Wat duurt dat wachten dan lang he Hoop voor je dat het bij jou wel werkt!! liefs muis
Het wachten duurt idd lang! Morgen gaan ze het weer proberen, ik hoop met resultaat. Heb zelf ook al 2cm ontsluiting.
Ik ben met 40wk 6d gestript. Had toen al 2cm en al 5 weken voorweeen. Bij mij heeft het niets geholpen en ik ben de dag er na ingeleid.
Ik ben vandaag gestript 40 weken en 2 dagen zal waarschijnlijk weinig doen had heel weinig ontsluiting. Als er geen bevalling komt wordt ik in de loop van volgende week ingeleid.