Hallo, Afgelopen maand had ik een test op het forum gezet, leek positief, helaas toch negatief. Deze maand (ronde 6) er weer alles aan gedaan. Nu 6 dagen voor mijn NOD eerst een paar druppels helder rood bloed, nu bij afvegen wat bruin. Verder niks. Wel zijn mijn borsten gespannen en pijnlijk. Kan dit de innesteling zijn??? Ben nooit aan de pil geweest en heb altijd een strakke cyclus en ook nog nooit tussendoor bloedverlies gehad. Groetjes, Maybe
ik dacht dat bij een innesteling eventueel wat roze slijm loskomt, tenminste dit lees ik overal. Maar volgens mij hoef je van een innesteling ook niks te merken!
Hoi! volgens mij is helder rood bloed niet echt van een innesteling.. je hoort inderdaad vaak van bruine of roze afscheiding, wel vreemd 6 dagen voor je nod! spannend he dat afwachten! wie weet hoor
Thanx voor de reacties meiden.. het was echt net een veegje lichtroze bloed. en daarna bruinig.. en inderdaad duurt dat wachten erg lang... heb nu verder ook geen bruinverlies meer gehad.. We hoprn echt dat het deze maand gelukt is want de 16e zijn we getrouw en ik kan me geen mooier huwelijkscadeau wensen.