Hysteroscopie met of zonder verdoving?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Eevie82, Oct 2, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eevie82

Eevie82 Bekend lid

Jun 2, 2018
    892
    1,186
    93
    Female
    Eind van de maand krijg ik voor de vierde keer een hysteroscopie ivm syndroom van Ashermann. De vorige keren kreeg ik advies dag van te voren met pijnstilling te beginnen en dat heb ik ook gedaan. Maar ik vind een naar onderzoek en de derde keer was zelfs wel een beetje traumatisch eigenlijk :confused:

Nu hebben we daarom voor deze keer afgesproken dat ze mijn baarmoedermond zal verdoven. Ze zei, de prik is niet fijn maar daarna is het verdoofd. Alleen zit ik me nu af te vragen, de pijn van de hysteroscopie ervaar ik niet als ze net de bmm in is, maar vanaf het punt dat ze “de bocht om” moet tot aan het punt dat ze in de bm is. Dat is vast niet zo’n lang stuk als het op de camera lijkt (haha) maar gaat die verdoving wel tot daar komen?

Echt zóóó geen zin in, van mij mochten ze me helemaal platspuiten! Iemand ervaring met hysteroscopie onder plaatselijke verdoving, of beter nog, iemand die ook met en zonder heeft ondergaan? Ik hoor graag ervaringen.

2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Ik had nog oxycodon liggen van de curettages ervoor en had die lekker in mijn klep gestoken. Ik heb nergens wat van gevoeld, terwijl het echt een puinhoop was daarbinnen. De gyn bleef maar gillen dat ik het zooooo goed deed, wist zij veel XD

Sterkte

3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik kreeg hem onder algehele narcose. Icm door spoelen eileider en laparoscopie.

Share This Page