Hoi Allemaal!, Ik ben nu bijna 5 weken zwanger van ons derde kindje. Ik heb vorig jaar een gastric bypass ondergaan en ruim 35 kilo afgevallen! Ik ben van boven echt super smal geworden en heb dus nu ook altijd "strakke" dingen aan Show what you got! haha, Alleen heb ik nu sinds de afgelopen 3 dagen een enoooorm opgezette buik :O als ik iets straks aan trek is het net of ik 3-4 maanden zwanger ben en ik was nog echt niet van plan om het iemand te vertellen? Ik weet uiteraard dat het niet van de baby is maar zou het dan toch nu al mijn darmen kunnen zijn onder invloed van de HCG? Iemand anders dit voorgehad??
Ik had al vroeg een darmenbuikje en had met ca. 8 weken zwanger een positiebroek aan omdat ik tegen het eind van de dag mijn broek niet meer dicht kreeg! Ik heb gehoord dat het, als het niet je eerste kindje is, zelfs sneller kan gaan. Dus ja, het kan!
Ja hoor, hier ook! Heb vanaf 8 weken positiebroeken aan omdat mijn eigen broeken niet fijn meer zaten
Oww gelukkig! Schaamde me kapot en indd savonds is het erger! Nou goed dat word dan na de echo op 24 mei toch maar positiebroeken halen doe het nu nog maar even met leggings dan valt het niet zo op
Hier ook al een behoorlijk buikje, lastig omdat we nog niets willen zeggen. Normaal gesproken heb ik "geen buik". Dus ben zo bang dat het opvalt
Ik heb het ook! 5 weken zwanger, tweede kindje, 20 kilo afgevallen, dus altijd strakke jurkjes aan, maar ik kan mijn buik gewoon niet meer inhouden! Heb al echt een zwanger bolletje... heel 'irritant'! Vooral als je het nog niet wereldkundig wilt maken, want het valt best op...
Ik ben net 4 weken zwanger maar m'n broek zit nou al niet meer lekker. Ik weet dat het door de darmen komt, maar wel vervelend als je het een tijdje stil wil houden.
Ja erg he! Ik heb echt zoiers van ik moet minimaal de tien weken halen zonder wat te zeggen dat word me nu bijna onmogelijk gemaakt
Bij mijn 3e verdween mijn taille binnen enkele dagen vanaf moment dat test positief was (4 wkn), rond de 5 wkn kreeg ik echt met geen mogelijkheid mijn eigen broeken nog dicht, zelfs niet met elastiekje e.d. , sneed ook echt enorm in mijn buik, zo kon ik niet rondlopen zo ongemakkelijk . Dus... toen met 5 wkn de positiekleding maar aangedaan. Was enige wat paste... maar legde natuurlijk meteen ook weer nadruk op de buik . Als ik had gezegd, ik ben 28 wkn had me ook geloofd, ha ha! Ik kon het voor naaste omgeving niet verbergen omdat ik erg ziek was (hyperemesis) en de anderen mensen hebben ik heel stug gedaan alsof mijn neus bloedde. Met idee dat ik niet zou liegen als iemand het me op de man af zou vragen, maar dat ik het ook niet uit mezelf zou vertellen. Grappig eigenlijk dat niemand het dus durfde te vragen en zich beperkte tot een 'dacht ik al!' toen ik het wel vertelde...
Jep hier ook Aan het eind van de dag gaat mijn broek niet meer dicht. Ik draag nu ook voornamelijk lossere broeken en jurkjes. Ik vind het nog te vroeg om een zwangerschapsbroek van de zolder te trekken, maar verheug me er nu al op. Zit zo heerlijk
Hier 7 weken.. krijg me eigen broeken nog wel aan.. alleen me werk broeken niet meer, daar zit totaal geen strech in.. best wel vervelend want op me werk weet nog niemand t
Gisteren met 8 weken een foto gemaakt van mijn buik... Gelukkig maken we niet een ontzettend geheim van de zwangerschap, want ik kan het al niet meer echt verbergen
Jaaa ik heb t ook al zo met 8 weken. Da's toch niet normaal! Vrees nu al voor de buik met 30 weken haha
Grappig die verschillende buiken. Hier ook derde kindje, 14 wk zwanger maar alleen ik zie het nog maar. Terwijl het de derde zwangerschap in vier jaar is. Gek genoeg voel ik dat wel maar je ziet het dus niet zo erg
Hier inmiddels bijna 17w zwanger van de derde en ik krijg al vragen hoe lang ik nog moet. Sorry, het wordt er niet echt beter van ben ik bang . Maar volgens de vk gaat het nu wel minder hard, omdat de baarmoeder nu echt alleen nog maar met het kind mee gaat groeien en die is gewoon nog mini. En qua kilo's is dat het ook niet, want ik zit nog op mijn startgewicht.