Misselijkheid weg en weer terug

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rizzoli, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Met 12 weken is mijn misselijkheid een paar dagen flink minder geweest, maar is helaas weer flink terug.
    Herkent iemand dit?

2. Nynke1981

Nynke1981 Actief lid

3 mrt 2016
    253
    1
    0
    Ja ik word misselijk als mijn bloedsuikerspiegel teveel wiebelt. Dus eet elk uur iets kleins

3. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Ik heb het niet zo heftig, maar inderdaad als ik niet op tijd eet, word ik echt gammel..
    Ik zet er zelfs een wekkertje voor.. "ETEN!" neem ook altijd een appel, banaan, noten oid mee in de tas plus water.

4. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Ik herken het inderdaad. Was ook een paar dagen veel minder misselijk, maar het kwam daarna erger terug! Het lijkt nu langzaam minder te worden. Al heb ik nog steeds geen trek in eten, maar het mega misselijke wordt minder.

5. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    herkenbaar. ik ben 17 weken misselijk gewest met overgeven erbij. opeens was het weg en kon ik ALLES weer eten. afgelopen zaterdag sta ik in de gang: moest zo nodig overgeven! geen idee waardoor het komt...

6. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Hier ook misselijk geweest van week 6 tot week 10 heel erg, veel overgegeven.
    Van week 10 tot 16 minder....vooral 's avonds nog overgeven na het eten.
    Toen was het ff rustig maar 2 weken terug weer avond eten eruit gespuugd.......ik heb het de hele zwangerschap al dat als we kip eten bv chickentonight kip en rijst dan komt het er gewoon uit, kan echt geen kip verdragen smaakt me ook niet die gore natte kip van ah.

Dus eten nu ff geen kip, of ik schuif het opzij.

Deel Deze Pagina