Zo onzeker...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Logan, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ben vandaag 5w1d en op wat vermoeidheid na heb ik geen klachten. Ik ben zo onzeker... Iemand die me een hart onder de riem kan steken? Ik zat te denken om nog een cb te doen om te kijken of hij nu 3+ aangeeft (precies vorige week had ik 2-3) en dat durf ik al niet omdat ik bang ben voor het resultaat.

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had zo goed als geen symptomen, bloedverlies erbij.... toch alles goed gegaan :) kan zijn dat je goed tegen het hormoon kan. Symptomen zeggen vooral met dat termijn niet zo veel

3. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik zou niet meer testen trouwens... kan een hoop stress geven (spreek uit ervaring ;) )

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik snap je onzekerheid heel goed! Zeker ook gezien je voorgeschiedenis.. Dit is gewoon een spannende termijn, het hartje moet gaan kloppen. Maar meid, het gaat vaker goed dan verkeerd. Ik weet dat dat met je voorgeschiedenis heel onwerkelijk lijkt, maar het is echt zo. Het kan ook goed gaan!

Genieten is er nu nog niet bij, maar ik hoop voor je dat dat steeds wat meer komt naarmate je verder in je zwangerschap komt.

Niet meer testen hoor, dat kan je onnodig nóg onzekerder maken en tja, ook al zou 'ie nu wel 3+ aangeven, dan zegt dat nog steeds niets helaas.

Probeer veel afleiding te zoeken, veel sterkte!

5. Logan

Logan Niet meer actief

Bedankt meiden! Ik ga inderdaad maar niet testen. Ik moest even gerust gesteld worden en dat is wel gelukt denk ik. Het is ook gewoon spannend :)

6. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hoi! je bent pas 5 weken zwanger. geloof me, over een week of 2 a 3 gaat t beginnen 😁 je lichaam moet wennen dus de ene week ga je meer kwaaltjes hebben dan de andere!
    gefeliciteerd trouwens!

7. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik heb ook nog steeds heel weinig klachten, rond de 5 weken helemaal niks zelfs. Begin pas nu te merken dat ik wat sneller moe ben S avonds.. Het is gewoon een hele spannende tijd. Kwaaltjes zeggen niks.. Evenals testen, dat zou ik ook echt niet meer doen meis! Maak je het jezelf alleen maar moeilijker mee.

We hopen en duimen gewoon hard dat alles goed (blijft) gaan!

Enne, gefeliciteerd!!

8. Logan

Logan Niet meer actief

Bedankt dames! Jullie hebben me gerust gesteld :)

9. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Klein steuntje in de rug van mij

Ik gaf bv en daarom geen cyclus. Dus niet zwanger.

Nou. Ik kwam er bij 14 wkn achter dat ik zwanger was van de tweede. Terwijl ik bij de eerste al vanaf dag 1 klachten had...

10. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.026
    113
    Overijssel
    Ik ben nu 8 weken zwanger en geen symptomen behalve in je buik vanalles voelen en pijnlijke/grotere borsten.
    Vanmiddag intake verloskundige en echo... Zit mezelf op te vreten of het wel goed is.
    Heb al een zoontje dus moet er een beetje vertrouwen in hebben maar als ik hier op zp lees hoe vaak het wel niet mis kan gaan...

11. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ohjja. En als toevoeging. ... Na jouw historische omzwanger te worden mag je heel onzeker zijn. Het is je zo gegund! !!!!!

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Lastig die onzekerheid. Ik heb het ook heel erg gehad. Eigenlijk is het vertrouwen er nu pas met 13 weken, na 3 goede echo's.
    Ik ben net als jij zwanger geworden dankzij de mmm. Ik had foto's van de spuiten, positieve zwangerschapstesten, een plaatje van de maand waarin ik ben uitgerekend, een foto van het embryo dat is teruggeplaatst, en nog wat andere positieve dingen die met mij of met zwangerschap te maken hebben. Dit heb ik in een collagelijst gedaan en op een mooi plekje in huis gehangen waar ik er steeds naar kon kijken, als een soort houvast. Op deze manier kon ik ondanks de onzekerheid toch van mijn prille zwangerschap genieten.
    Vanaf 5 weken doe ik mee met moeders voor moeders. Dat vond ik ook al fijn omdat je er dan toch op een positieve manier mee bezig bent!

13. Logan

Logan Niet meer actief

Succes theezeefje!
    Bedankt dames, het is ook gewoon eng en ik moet maar accepteren dat dat zo is :p

Adriana, ik heb een foto van m'n testen op de spuiten op mijn achtergrond van de telefoon. Zo zie ik toch steeds dat ik echt zwanger ben. Moeders voor moeders durf ik pas na echo, ik heb twee keer moeten afzeggen en dat vond ik toch pijnlijk.

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Het is ook heel raar om na al die jaren van toeleven naar een positieve test dan ook daadwerkelijk zwanger te zijn. Daar kun je je geen voorstelling van maken en het is idd om dood onzeker van te worden.

Zoek afleiding totaan de eerste echo, focus niet op kwaaltjes want die zijn p.p anders of niet aanwezig. Wees lief en trots op jezelf dat je zover gekomen bent en houd vertrouwen!

Deel Deze Pagina