Hallo Dames! Heb me speciaal aangemeld bij zsp.nl op de hoop dat iemand het zelfde ervaar als ik en weet wat ik heb Ik ben onregelmatig ongesteld (heb pcos), maar deze half jaar is het wat "normaler" geworden. Ik zou eigenlijk deze week ongesteld moeten zijn, maar dat werd een week eerder en het duurt al 2 weken. Eerste week was alleen slijm en wat stolsels / bruin kleur. Deze week maar paar druppels bruin/donker rood per dag. Dit is niet hoe ik normaal ongesteld ben: normaal hevig met veel stolsels. Verder voel ik wat steken bij me eierstokken en me borsten. Vaak voel ik dit voor de menstruatie, maar dit is tijdens/na (ik denk dat de bloeding morgen voorbij is). Heb vandaag maar een zwangerschapstestje gedaan. Een beetje nutteloos of niet? Aangezien de bloeding nog niet volledig is gestopt en de test is 9 maanden over datum... hehehe Ik was niet van plan om zwanger te raken, maar mocht dat toch zo zijn is het een leuke verrassing! Iemand weet wat ik heb? Gewoon een menstruatie?
Het kan zijn dat dit nu gewoon je menstruatie is inderdaad... Ik had zelf ook pcos, was om de 17 dagen ongesteld en maar een heeeeel klein beetje..... Misschien afwachten, en dan nogmaals een testje wagen?