even klagen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RomY25, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RomY25

RomY25 Lid

18 mei 2013
    97
    0
    6
    Ik ben inmiddels 22 weken zwanger maar ik kan nog steeds niet echt zeggen dat ik weer lekker alles kan eten of zin heb hierin...
    herkent iemand dit? Ik hoor van alle zwangere vrouwen om me heen dat ze lekker alles kunnen eten, stiekem baal ik hiervan.. ik voel me hierdoor ook niet helemaal lekker in mijn vel.. waarom is het bij mij anders? En wordt het nog weer anders? Ik mag zeker niet klagen, heb gelukkig niet hoeven overgeven enzo maar voel me toch wel heel anders... nooit 100 % fit zoals je van sommige andere hoort.. sorry voor mijn klaagzang maar ik moet het even kwijt.

2. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik herken het zeker hoor, ik kan nog niet alles eten, van sommige dingen ga ik gewoon over mijn nek. Maar het helpt mij wel om te eten waar ik zin in heb. Straks komt er ook nog maagzuur bij, dan wordt het waarschijnlijk nog lastiger eten. En 100% fit? Haha, nee... hier ook niet. Gelukkig nu verlof, maar ben bekaf. Wat dat betreft, mag ons dametje wel komen :)

3. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Heb vanaf 8 weken zwangerschap al dat ik over mijn nek ga van eten wat ik voorheen heerlijk vond
    Vooral soep en ei kan ik echt niet meer eten blegh, ook alle kwaaltjes heb ik gehad die je maar kunt bedenken, dus fit nee absoluut niet.
    En hou ontzettend veel vocht vast, een eind wandelen enz hielp hier wel tegen, maar sinds 37 weken heb ik een te hoge bloeddruk en hiervoor met spoed naar het ziekenhuis doorverwezen, nu algehele rust opgelegd gekregen anders word ik opgenomen.
    Loop nu dus letterlijk vol met vocht, ben ook best klaar met het hele zwanger zijn en ben blij als ons meisje er is.

Deel Deze Pagina