Zo onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ingie1983, 22 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Beste verloskundige,
    Ik heb 11 juli zw test gedaan, deze was positief maar streepje was niet heel duidelijk. Toen heb ik 17 juli de digitale clearblue test gedaan. Deze gaf aan zwanger 2-3(betekent 4-5 weken zwanger) Nu komt het probleem ik kreeg die vrijdag last van bruinige afscheiding niet gepaard met krampen, ben naar de huisarts gegaan en die zei kan van alles zijn. Ik kon ma 20 juli voor een echo. Op deze echo was weinig te zien. Wel iets van bloed en nog iets maar was zo klein dat hij niet kon zeggen of dit het vruchtzakje was. Ik zou zeker nog last krijgen van wat bloedverlies was zijn enige duidelijk antwoord. Nu vandaag idd weer wat bloed verloren was donkerbruin/rood maar wel meer dan vorige x, nog steeds geen krampen. Ook dit is weer gestopt maar de dag is nog lang. Wat is hiervan te verwachtten? Ik heb nu pas een afspraak voor een echo over 3 weken. Vanaf het begin heb ik alleen last gehad van pijnlijke borsten dit gevoel word wel steeds erger!
    Vriendelijke groet

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

een beetje bloedverlies aan het begin van de zwangerschap (bruin of rrod) is normaal en komt vaak voor. Als het niet heel veel helderrood bloedverlies ie en je hebt gene krampen, dan gaat het eigenlijk gewoon goed. Het feit dat je zere borsten hebt is een goed teken.
    Waarschijnlijk zit het allemaal goed hoor. Het is altijd een onzekere periode in het begin, geduld hebben tot de echo!
    Je kunt best nog eens een beetje bloed verliezen, kan geen kwaad zolang het niet heel veel is.

Mirjam

3. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Mirjam, bedankt voor je reactie.
    Misschien kan ik voor mijn eigen (on)gerustheid zondag bijv nog een digitale clearblue test doen. Ik ben dan zeker langer dan 3 weken geleden bevrucht en deze zou dat dan moeten aangeven toch?(vorige is op 17/7 gedaan en toen in scherm 2-3) Als het niet zo is dan weet ik dat er minder hcg in de urine zit en dat is meestal geen goed teken.
    Zou je dit aanraden of toch niet?:)
    Groetjes

Deel Deze Pagina