Misselijkheid wordt minder.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sannya, Nov 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sannya

Sannya Actief lid

Jul 17, 2010
    262
    0
    0
    Vanaf het weekend ben ik erg misselijk, maar sinds eergisteren is het beduidend minder.
    Bij mijn vorige zwangerschap werd het alleen maar meer die eerste weken. Moet ik mij zorgen maken? Dat doe ik namelijk wel een beetje....

2. jetje86

jetje86 Actief lid

Jul 3, 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sannya,
    Bij deze zwangerschap had ik ook af en toe een paar hele goede dagen tussendoor. Ik maakte me ook erg veel zorgen toen, maar ik ben alweer 16 weken en nu pas echt van de de ergste misselijkheid af. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. groetjes Jetje

3. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Nee hoor. Geen zorgen maken.
    Het hebben en of houden van syptomen zegt niets over hoe je zwangerschap gaat.
    Ja er zijn uitzonderingen bij vrouwen waarbij de syptomen afnamen en ze een mk kregen (heel erg triest hoor) maar dat de symptomen daarvoor afnamen kan "toeval" zijn.
    (ik heb dit gelezen een tijd terug bij vragen aan de verloskundige)

Ik zou zeggen: geniet maar dat de misselijkheid weg is.

4. Sannya

Sannya Actief lid

Jul 17, 2010
    262
    0
    0
    Bedankt. Het is op zich wel prettig, niet zo beroerd. :)

5. happymama

happymama Niet meer actief

ik zag de tiltel en dacht gelijk wees blij !!! ik ben al 9mnd misselijk

6. Linda88

Linda88 Actief lid

Mar 9, 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het helemaal!Ik heb nu ook een paar dagen gehad dat ik dacht...hmm wanneer word ik misselijk:( maar ik begin nu ook zo te denken: wat fijn dat ik me goed voel;)
    Geniet van je zwangerschap!!

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    het kan ook nog wat later komen he!! bij mij begon het echt bij 8 weken en toen kon ik niets meer eten en drinken. Tot de 16 weken was het heel erg. Daarna kwam de hoofdpijn pffff. Geniet van je misselijkheidloze dag haha

8. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik ben ook 1,5 week gigantisch misselijk geweest. Kon helemaal niets binnen houden... Sinds 2 dagen voel ik me weer veeeel beter en geniet er ook goed van want het kan maar zo weer terug komen!

9. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik zou ook zeggen, geniet ervan. Bleh, ik zit er zelf middenin, het verloopt net als bij mijn dochter toen, en ik hoop dus dat het met 16 weken stopt. Ik ben er namelijk ERG klaar mee :(

Maar goed, ik kan me je gevoel erg goed voorstellen hoor, in het begin is een zwangerschap erg abstract en kunnen symptomen een fijne bevestiging zijn hoe rot ze ook voelen.

10. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    Ik ben de afgelopen 3 weken elke dag misselijk geweest en nu afgelopen donderdag 1e echo gehad daarna nog overgegeven en voel me sindsdien weer bijna helemaal goed.. Nog wel in de ochtend een aparte gevoel/smaak..Maar ik ben vooral blij dat het over is!!
    Dus geniet ervan:)

11. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    fijn om dit te lezen want ik heb precies hetzelfde en maak me er ook wel wat zorgen over..

Ben nog maar net zwanger.. had van vorige vrijdag tot afgelopen maandag last van misselijkheid en verminderde eetlust.. terwijl ik er wel weer honger bij had.... maar nu sinds dinsdag middag weer kiplekker.. helemaal niet misselijk meer...

maak me hier ook zorgen over... ookal is dat misschien niet echt nodig...

Share This Page