poll hoe snel zwanger na gebruik ovulatietesten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nancy23, 10 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoe snel zwanger met ovulatietesten???

  1. 0-2 maanden

  2. 2-4 maanden

  3. 4-6 maanden

  4. langer dan 6 maanden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. nancy23

    nancy23 Actief lid

    15 aug 2005
    150
    0
    0
    ik ben benieuw wat voor resultaten er nu werkelijk behaalt worden door het gebruik van ovulatiestesten? of het werkelijk de kans op zwangerschap vergroot?

    liefs nancy
     
  2. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Naamgenootje, ;)
    Ik gebruik zelf geen ovulatietesten.
    Ik probeer het effe met de temperatuur methode.
    Veel suc6 verder.

    Groetjes Nancy
     
  3. Niet meer actief

    Ook ikgebruik geen ovulatie test en gebruik nu even de temp methode aangezien mijn cyclus nu op de 46 dagen zit
     
  4. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb 1 test gedaan van 7 staafjes (clear blue)
    was helemaal blij dat ik een gezichtje had,
    en toen knuffel de knuffel.
    En toen meteen ZWANGER.....
    voor ons de uitkomst.
    (zijn een half jaar bezig geweest)
    maar was onregelmatig ongesteld, dus wist nooit goed wanneer ik vruchtbaar was.
     
  5. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ik doe niet aan die testen ik hou niet van al die poes pas er bij het moet vanzelf gaan en het moet dus niet moeten groetjes Channie
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De meeste meiden gebruiken de testen om hun cyclus te leren kennen. je zou maar heel onregelmatig ongesteld zijn.
     
  7. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ja oke dan zijn die testen natuurlijk heel handig maar ik bedoel het ook niet op andere he alleen voor mezelf ;) dus sorry als het een beetje lullig over kwam. groetjes
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihi is al goed joh. ik ben er zelf namelijk reuze blij mee, want heb telkens op een andere dag mijn eisprong ;)
     
  9. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ow ja dan is het wel balen ja maar weet je wat het is ik hou me gewoon niet zo bezig met mijn eisprong ik weet bijvoorbeeld ook helemaal niet wanneer ik hem heb ik ben echt heel nuchter er onder daar kan ik niks aan doen maar ben wel superblij voor de mensen die niet anders kunne omdat ze echt onregelmatig zijn dat die testen er zijn!!!
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je hebt ook nog lekker de tijd... als je begrijpt wat ik bedoel. en dat bedoel ik niet lullig... maar ik ben al iets ouder en vind het wel prettig als ik voor mijn 30ste iig al een kindje heb hihihihi :oops:
     
  11. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ja daar heb je gelijk in ik heb ''alle'' tijd en ach voor je 30ste heb je heus wel een kindje !!! ik hoop het in ieder geval voor je !! maar dat zou wel goed komen hoor;) groetjes channie
     
  12. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Oei Natasja, je moet je nog geen zorgen gaan maken over je leeftijd hoor, met 26 ben je nog 2 jaar jonger dan de gemiddelde Nederlandse vrouw wanneer die haar 1e kindje krijgt. Bovendien heb je beneden de 35 ongeveer 95% kans dat je binnen een jaar zwanger bent.
     
  13. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Daar maak ik me ook geen zorgen om hoor! En ik ga al richting de 27 ;) . Ik bedoelde eigenlijk dat ik er dan 2 zou willen (mocht het allemaal lukken natuurlijk)

    Moet ik eerst nog zwanger worden he, misschien ben ik dan wel 28! he, dat is dan de gemiddelde leeftijd. Maar dat is meer mijn eigen gevoel.
     
  14. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Wie weet het he!! Hoop het voor jou !! Ben je al lang bezig dan?? of valt het wel mee?
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee hoor, ben in juli gestopt met de pil.
     
  16. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    oow oke heeft het zeker een tijdje geduurd voordat je cyclus op gang was?? raar he het mensen lichaam hahahah
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mijn cylcus is nog niet "normaal" Had voor de pil een cyclus van 28 dagen. na mijn pilbloeding duurde het 36 dagen voor ik ongesteld werd.. had dus geen idee waneer ik mijn eisprong had... de 2de keer had ik pas op dag 20 mijn eisprong... de derde keer (maar pas ronde 2 voor het eggie zeg maar) op dag 17/18 dus nu ronde 3 kan het dus weer eerder zijn.. daarom vind ik de ovutesten gewoon handig. We zijn serieus bezig voor een kindje dus vind ik het ook fijn dat ik weet wanneer ik het heb.
     
  18. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ja dan snap ik het wel ja ik had gelijk me normale cyclus trug maar dat komt denk ik omdat ik niet zolang aan de pil heb gezeten omdat ik er gewoon niet tegen kan de pil wekte migraine aanvallen bij mij op dus misschien ligt het daar aan dat ik gelijk me cyclus trug had;)
     
  19. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    heej natasja

    ik denk net zo als jou hoor wil ook voor mijn 30ste een kleintje hebben ben net gestopt met de pil vorige maand en hoop gauw zwanger te zijn maar heb wel zoiets van t komt vanzelf wel allemaal wou al vroeg moeder worden


    liefs laura
     
  20. C.J.h.S

    C.J.h.S Lid

    12 nov 2005
    12
    0
    0
    huisvrouwe
    3e boom rechts
    leuk dat iedereen het op temp test en op ovulatietesten
    ik zelf hou me baarmoedermond in de gaten en me afscheing !!!
    en me tem :)
     

Deel Deze Pagina