Hallo... K heb weer een vraagje, kan het zo zijn dat je de ene keer meer last hebt van misselijkheid dan de andere keer? Zoals nu heb ik weer veel minder last van soort van menstruatiesteken onderin mn buik. niks ergs mag ik hopen? Heb verder geen bloedverlies gehad of dat soort dingen.
De klachten kunnen idd van dag tot dag verschillen, je hoeft je echt niet druk te maken hoor. Heb ik ook gehad, de ene dag nergens last van en de andere dag zo misselijk als wat. Liefs kathy
Dank jullie wel, K heb sinds 2 dagen last van wat bruinige afscheiding maar verder geen jeuk of iets dergelijks kan het kwaad heb het wel vaker.
hoi bianca! Dat heb ik ook! Volgens de meiden op t forum kan t geen kwaad! Ik maak me best zorgen af en toe, net als jij, maar ik denk dat het wel een soort gewenning ook is hoor. Ik weet niet hoe zwanger zijn hoort te voelen dus alles wat vreemd is denk ik dat t wat ergs is. Maar bruinverlies schijnt heel normaal te zijn en vaak voor te komen!
okee stelt me weer eenbeetje gerust hoop snel een eerste echo te krijgen neemt een beetje de onzekerheid weg Moet over ander halve week bellen en dan weet ik gelukkig wat meer
ik ga 22 augustus bellen voorde eerste faspraak!Ik hoorde alleen wel dat je met 8 weken nog geen echo krijgt, alleen een gesprek en bloeddruk/bloedonderzoek. helaas. Pas vanaf tien weken krijg je je echo als je geen rare verschijnselen hebt.
klikkt raar maar ik heb nergens last van,af en toe twijfel ik of ik zwanger ben,haha heb maandag voor de laatste keer toch nog eens getest en ben toch gewoon zwanger,ja en anders had ik toch al iets moeten merken !! veel succes iedereen groetjes krulliewullie
ik heb het zelfde als jou, ik denk ook elke dag weer goh, zou ik wel zwanger zijn?Of ik denk dat er misschien niks groeit. heel frustrerend! Zal met de tijd wel komen, we zijn nog heel pril zwanger he!
hoi allemaal, ben nu 24 weken(en 1 dag) zwanger en ben nog iedere morgen verschrikkelijk misselijk.Dus echte twijfels heb ik niet gehad , hahahahaha Maar er zijn meiden die de gehele zwangerschap geen kwaaltjes niks hebben. Dus das voor ieder weer verschillend. groetjes Janine
ja idd eef,wij moeten nog wachten tot t echt begint zullen we maar zeggen,ik moet zeggen af en toe twijfel ik ook wel,want ik heb nergens last van,of ja last hele af en toe wat buik en hoofdpijn maar verders niks apart! succes groetjes krulliewullie(esther)
meiden ik ben er een die dus totaal geen symptonen heeft gisteren eerste bezoek verloskundige gehad en donderdag krijg ikeindelijk de eerste echo kijk daar heel erg naar uit omdat ik toch steeds nog denk zal het wel