hoi dames, nou ik weet sinds twee dagen dat ik zwanger ben, maar heb al veel alnger klachten. zo ben ik bijjvoorbeeld ontzettend misselijk en heb pijn in mijn borsten en ga zo maar door. voor mijn buik en borsten gebruik ik ondertussen een creme. alleen weet ik niet zo goed wat ik met die misselijkheid moet doen. hebben jullie voor deze aankomende moeder een paar hele handige tips. liefs tascha
Tip van mijn VK: Zorg ervoor dat je iets te eten naast je bed hebt staan. Bijvoorbeeld een cracker en wat water. Voordat je opstaat wat eten en drinken en dan rustig overeind komen. Succes en sterkte! Ik weet hoe je je voelt. Ben blij bijna door de 1ste twaalf weken te zijn.
Eten voordat je uit bed komt kan idd helpen. Ik heb in de zwangerschap van mijn zoon de eerste 3 maanden lopen overgeven en toen was het van de een op de andere dag over. Heel veel succes. En geniet van je zwangerschap want het is echt zo voorbij. Groetjes Lilian
meerdere malen kleine porties eten, dus ipv 3 keer grote maaltijden bv 7 keer een boterham of iets anders, bij mij was het iedere keer zo dat als ik of te veel ineens at of te lang tussen de maaltijden in zat ik misselijk begon te worden Succes!
Hoi Tascha Ik ben gelukkig nooit in de ochtend misselijk geweest. Het kwam bij mij altijd pas rond 4 uur en hield aan tot ik ging slapen. Bij mij hielp het goed om pepermuntjes en kauwgom te eten. Lekker fris. Ook hielp het om kleine porties te eten. Sterkte, ik vond het erg zwaar om misselijk te zijn. Gelukkig was ik er met 11 weken af. Succes. groetjes Fee
Bij mij werkte vanillevla/yoghurt echt geweldig. En idd iets lichts naast je bed neerleggen en opeten vóórdat je opstaat. Succes meid!
hai, ik heb zo langzamerhand uitgevonden waar ik misselijk van werd. als ik iets had gegeten en het viel fout, eet ik dat niet meer. nu heb ik dus een suikervrij, veganistisch( diervrij) dieet. en dat is lastig, maar ik ben niet zo misselijk meer. heb het er graag voor over. eet wel kalk tabletten, want dat krijg ik natuurlijk niet genoeg binnen... ben trouwens ook al afgevallen. das wel weer mooi... na de eerste drie maanden schijnt het wel weer weg te trekken, het meeste althans. kon bij mijn oudste ook niet tegen suiker, maar later wel... nog maar even dus. succes met zoeken. groetjes, lidwina
Probeer idd de standaard tips tegen zwangerschapsmisselijkheid. 14 weken schijnt de magische grens te zijn voor velen, en ik hoop uit aller macht dat dit voor mij zondag dus is afgelopen. Ik ga inmiddels naar een accupuncturiste en ik heb medicijnen gekregen, die wel iets helpen maar niet genoeg. Ik hoop ook echt dat het gevoel dat ik heb dat je dat wordt bespaard, een beetje misselijkheid daar valt nog wel mee te leven, maar ik ben er nu echt ziek van. Maar er is hoop voor je, de meeste zwangeren zijn niet zo ernstig misselijk, en het gaat bij de meesten ook echt snel weer weg! Sterkte Daphne