hey, de ongeruste moederkloek in spe is hier nog eens. Ik zit met een vraagje ivm je ochtendtemperatuur. Tot nu toe had ik in m'n zwangerschap altijd temperaturen tussen de 36,7° en 37,2°, nu deze morgen nam ik m'n temperatuur op om kwart na 5 (dan staat m'n man op en ben ik het eerste wakker) en die was terug 36,7°!! De afgelopen dagen was hij altijd 37,1 of 37,2°. Ik was wel om kwart na 3 al eens opgestaan om te gaan plassen! Is dit een slecht teken of kan dat eens wat schommelen en is dat niet zo erg! Vele groetjes Bianca
ik zou me er niet te druk om maken, ik was ook zo dat ik toen ik net zwanger was steeds ging tempen om te zien of mijn temp hoog bleef (terwijl ik daar nog helemaal niet mee begonnen was, als het die cyclus niet lukte wou ik beginnen met tempen, ik volgde de tempdames op dat moment mee ) ik ging steeds na de toilet om een tampontest te doen, zodat ik weer een paar uurtjes rust had.. eigenlijk zou je moeten proberen om dat controleren te laten varen, heel moeilijk, want ik begrijp als geen ander hoe fijn die controle voelt, alsof je elke keer weer een bevestiging krijgt. maar die controle kan je ook behoorlijk zenuwachtig maken en onzeker. meis je bent hartstikke zwanger! geniet er lekker van
Bedankt!!! Ik ga denk ik idd stoppen met tempen. straks bij gyne en als alles goed is begin ik te genieten!! Gedaan met controleren of alle symptomen er nog zijn!!! Zolang ons kleintje er gezond en wel zit is alles super, toch!! Knuffel
zo is het, en het kan ook best dat ineens even de symptomen weg zijn (had ik ook met zo'n 9 weken ofzo) direct paniek, weer controleren etc, soms is het gevoel in je borsten ofzo even weg (ze groeien gelukkig niet constant door enzo stel je voor hihi) maar probeer dan ook gewoon te denken...zolang er geen heftige krampen zijn (want kleine krampjes is ook gewoon de groei van je baarmoeder zegt de vk) en zolang er geen rood bloedverlies is...is alles gewoon goed, ga daar van uit en vertrouw je lichaam (ik heb zelfs met zo'n 15 week was het geloof ik, bruinverlies gehad... in paniek naar het ziekenhuis en alles bleek gelukkig goed, vanaf nu vertrouw ik op mijn lichaam en ben ik een stuk rustiger, hoop dat jij dat eerder kunt, dan geniet je nl ook meer )
ik heb wel wat rood bloedverlies gehad!!! Maar geen krampen. zondag tijdens dat mijn man en ik gemeenschap hadden, maar blijkbaar komt dat wel meer voor!! straks bij de gyne, dan zal ik me al veel beter voelen!!