Een paar keer op de dag voel ik me misselijk.. Niet dat ik moet overgeven, maar gewoon niet lekker in mn lijf.. De eerste 3 maanden ook wel iets gehad.. toen een poos niet, maar nu begint t weer.. Ik heb wel gelezen dat je, als je op je rug ligt, er last van kunt hebben, doordat er een bloedvat dicht gedrukt word.. Maar juist liggend heb ik er geen last van.. Morgen moet ik wel naar de vk en zal t ook zeker even aangeven, maar zit me toch al bijna een week af te vragen.. "Waarom" en "hoe of wat veroorzaakt het misselijke gevoel?" Wie herkent het?
hai hier ook zo ben van 6 weken tot rond 14 weken misselijk geweest met overgeven en al de hele dag door daarna is dat over gegaan, en met 26 weken ben ik opnieuw misselijk, maar enkel smorgens, rond een uur of 2 gaat dat dan over (niet overgeven, maar ook niet lekker zijn) kweet nt hoe het komt, mss gwoon doordat de kleine op mijn maag drukt ofzo? ik maak me niet echt ongerust want alles gaat goed met de beeb wss zal de kleine bij jou ook gewoon teveel tegen je maag aanliggen ofzo xxx
Hoi, Ik ben momenteel 26 weken zwanger sinds 2 weken vooral 's morgens ook ontzettend misselijk. Geregeld ook overgeven. Misselijkheid duurt tot de middag ongeveer. VK maakte zich er niet druk om.