Hallo allemaal, Ik weet even niet wat ik ermee aan moet. Ondertussen wordt ik gek van de wisselende stemmingen. Ondanks dat alles goed gaat moet ik de afgelopen dagen als ik alleen ben van het ene op het andere moment huilen zonder te weten waarom. Ik voel me gewoon rot terwijl ik eigenlijk geen reden heb om ongelukkig te zijn.' Buiten BI heb ik nergens last van en ons mannetje groeit goed, de echo van afgelopen dinsdag heeft dat laten zien. ik vind dit zo vervelend, ook voor mijn man, hij is echt een schat en maakt zich door mijn bekken al zoveel zorgen, ik wil niet dat hij zich nogmeer zorgen gaat maken. Is er iemand die een idee heeft hoe ik hiermee om moet gaan en me wat beter voel. De laatste termijn wil ik echt niet op deze manier door want het maakt me onzeker en bang. Wie herkend dit? Goetjes, Krissa.
Ja ik herken dit zeker het zijn hormonen en het beste kun je het hem uitleggen en desnoods via google laten lezen dat er niks met je aan de hand is, maar dat je nu hormonen hebt die door je lijf gieren en daardoor extra gevoelig kan zijn, terwijl je zelf niet eens weet waarom je huilt.. misschien helpt het je man om ermee om te gaan ? Succes ! Rilana
Whahahaha en ik zit met tranen in me ogen dit te lezen!!! Waarom????? geen idee!!! Hormonen, helaas!!!
Dank jullie, Ik dacht echt dat ik gek aan het worden was, had er tot nu toe geen last van maar de laatste dagen is het echt erg. Mijn man probeert het echt wel te begrijpen maar weet zelf niet wat hij ermee aan moet. Helaas zullen we het er nog een tijdje mee moeten doen maar het is het allemaal waard zullen we maar denken. Enne, ik wilde niemand anders aan het huilen maken. Groetjes, Krissa
nee hoor me traantjes zijn alweer opgedroogt!! Misschien moet je je tranen gewoon lekker laten lopen. Gewoon laten gaan en niet proberen te stoppen. wellicht helpt dat?? (ik zeg ook maar wat) Ik ben normaal gesproken ook geen huilebalk maar ik kan er nu gewoon niets aan doen. Laatst liep ik zowat int winkelencetrum te brullen omdat het in een lingeriewinkel niet helemaal zo ging zoals ik dat wou, ofzo!!! Ik had keelpijn vant inhouden........ach achteraf moet ik daar dan wel weer heel hard om lachen hoor.
Gewoon lekker potje huilen! Heb er ook geregeld 'last van'. Soms standaard om de 3 dagen. En dan weer een poosje niet. Meestal is de aanleiding iets pietluttigs en dan volgt er een mega huilbui. Hormonen, hoort erbij, niet erg. Je lekker laten troost door je man / vriend en je kan er weer even tegenaan.
Dank jullie wel, Jullie hebben gelijk, dat weet ik, maar voor een perfectioniste die alles wil begrijpen is het soms moeilijk om je hier aan over te geven. Ik zal dit dus maar gauw moeten proberen te leren zodat het niet zo bedreigend is. Groetjes, Krissa