Hoi, Ondanks dat we onder goede controle van de gyn staan en ik al diverse echo's heb gehad, de laatste nog met 18 weken en 5 dagen (ivm darmziekte houden ze alles goed in de gaten) ben ik toch nerveus voor de 20 weken echo die we woensdag krijgen. (nu ben ik ook een miepke hoor! ) De gyn was heel erg tevreden over ons kindje en zei dat hij had gezien dat het maagje mooi gevuld was en het blaasje ook en dat hij niks zag wat hij niet wil zien en alles zag wat hij wel moet zien!! Hij zei nog tegen ons; dat het een gymnasium kindje wordt kan ik niet met zekerheid zeggen maar het is een prachtig kindje! Nu zei een vriendin van me, alles wat hij al heeft gezien, zien ze ook bij de 20 weken echo, ze gaan dan alles alleen wat uitgebreider nakijken. Wanneer er iets goed mis zat, had de gyn dat al lang gezien! Ik kan me ook niet voorstellen dat er gekke dingen uitkomen woensdag maar toch word ik een beetje nerveus. Stom misschien. Wat denken jullie met zo'n goed commentaar van de gyn? Liefs Inkie
Ik denk dat dat heel normaal is hoor! Wij hebben aanstaande maandag de echo, en wij staan ook onder begeleiding van de gyn. Steeds ook goede reacties. Heb zelfs al eerder een uitgebreide echo gehad en daar was ook alles goed, maar toch... Punt is, dat je het toch nooit zeker weet, en je toch moet afwachten tot de 20 weken echo..hoe vervelend dat ook is. Maar, de woorden van de gyn kunnen je wel geruststellen en probeer er van te genieten, dat je zo ontzettend lang naar je kindje kunt kijken
Met de eertse was ik eigenlijk helemaal niet zenuwachtig en bang dat er iets verkeerd was. maar nu wel, en waarom??????????????? ik weet het niet jullie hebben al goeie echo's gehad. ik heb woensdag pas mijn 2de afspraak vk bij mijn eerste had ik vaker een afspraak maar goed ik weet nu hoe het gaat. toch ben ik bang dat er nu iets niet goed is we zien het wel Misschien is dit gevoel ook vrij normaal
Het scheelt denk ik idd dat ik al 5 keer bij de gyn ben geweest in deze 20 weken en dus woensdag voor de medische echo ga. (6e keer controle in 20 weken en 3 dagen.) Gyn was al heel positief dus moet gewoon goed komen. x