Hai daar! Ik hoorde altijd van anderen dat de baby naar je hand toekomt. Bij ons is het juist het tegenovergestede heb ik het idee. Toen ze nog kleiner was had ik eerder het idee dat ze er een beetje bij wegzwom en rustig werd (stoppen met trappelen) Nu ze groter is steekt er soms een kontje uit of een voetje. Als ik daar dan zachtjes overheen strijk trekt ze dit lichaamsdeel terug zeg maar. Niet altijd en niet meteen, maar ik begin toch een beetje te twijfelen..."vindt ze mij wel lief?" (niet heel serieus bedoeld hoor....)
Hihi dit is heel normaal hoor! Tenminste die van mij doet dat ook heel vaak. Soms komt ie juist op me af en de andere keer trekt hij zich ineens terug. Soms schrik ik daar van, het voelt soms zo raar!
Hier ook herkenbaar. Soms wel, soms niet..gewoon lekker waar ze zin in heeft! En ook als ik mijn vriend even laat voelen...dan is er natuurlijk opeens niets te voelen! Weet zeker dat jouw beebje je heel lief vindt hoor!
heb ook of ze draait haar billen naar me toe zo van kus me kont mama ik doe niet wat jij wil willen andere voelen is ze opeens helemaal verdwenen vind maar knap ben erg trots ze houd gewoon niet van vreemde houd ik het op.
ja hoor, deed mijn zoontje ook. was ik net teentjes aan het tellen en weg was zijn voetje en mijn zoontje vind me de liefste van de hele wereld! (al zou dat ook kunnen komen omdat ik de melk provider ben )