hallo het is miss een domme vraag maar ja ik stel hem toch maar vanaf wanneer zijn de meeste vrouwen misselijk als ze zwanger zijn vanmorgen was ik de eerste keer misselijk kan ook toeval zijn maar heb het nog nooit gehad ik stond namelijk in de douche en moest niet anders doen dan kokhalzen en boeren, een voorteken van overgeven maar toch niet gedaan hoop op snelle reacties groetjes saartje
Ik werd zelf misselijk in de 4de of 5de week van mijn zwangerschap. Maar dat is bij elke vrouw weer anders.
Ik zelf werd zowel bij de 1e als 2e zwangerschap misselijk... Bij de 1e eerder, na 4 weken. Bij de 2e later, na 7 weken. Ik hoopte zo dat het me niet nog eens zou overkomen maar hellaas... Ik hoop dat het gauw minder word! Ik wens jou ook veel sterkte!!!
Behalve een hoop zwangerschappen gaan er ook een griepen rond. Dat zou het ook kunnen zijn. Ik dacht twee weken gelden ook dat ik last had van bloedarmoede: misselijk, duizelig, afwezig, licht in het hoofd. Mijn Hb. laten testen wat overigens prima was, maar het bleek gewoon een tweeweekse griep te zijn want mijn man kreeg er later ook last van. Het is nu ook over.