Lieve Dames, Wie heeft er tips voor mij? Ik ben bijna 7 weken zwanger en erg misselijk!! Iedere dag rond 16:30 wordt het heel erg tot dat ik naar bed ga. Voordat ik naar bed ga geef ik over en dan kan ik slapen... Ik heb Okugest tabletten gekocht van VSM...Maar het helpt niet echt. Graag hoor ik van jullie. Groetjes Sarah
Rot he, die misselijkheid! Ik heb er ook vreselijk veel last van gehad, maar met 10 weken ging het weg. Heb dus een bijna misselijk-vrije week gehad! Ik zorgde ervoor dat ik regelmatig at, maar dat hielp niet veel hoor. Een goede nacht slaap deed me wel altijd goed.
Bij mij werd het rond 16.00 ook veel erger. Mijn laatste overgeefpartij was woensdagavond en sindsdien is het weer rustig! Tussen de 9-10 weken was het ook weg, dus het hoeft niet al te lang te duren. In de weekenden had ik er minder last van en denk dat het daarom ook met vermoeidheid heeft te maken. Ik werk zelf momenteel halve dagen en kon daardoor elke middag even een dutje doen. Dat hielp inderdaad wel wat. 's Avonds voor half negen mijn bedje in en minimaal 10-11 uur slaap proberen te pakken. Verder at ik als avondeten meestal een bouillon met geroosterd brood, want met ander eten werd het alleen maar erger. In ieder geval niks vettigs erin gooien, want dan werd het ellende boven de pot. Verder hopen dat de eerste weken snel voorbij vliegen . Succes ermee!
Hier hielp bijna niets, soms was dagen niets eten, beter dan toch proberen te gaan eten. Ik ging vaak als ik me erg slecht voelde, een uurtje slapen, daarna werd ik al iets fitter wakker. Toen het bij 13 weken zo goed als over was, had ik af en toe nog wat misselijke vlagen, en daar hielp cola goed bij.. nadeel daarvan was weer dat ik vreselijk zat te boeren. Dé gouden tip heb ik nooit gevonden tijdens mijn misselijke periode.. Het klinkt onwaarschijnlijk, en je hebt het liever gisteren dan vandaag maar eens wordt het minder, en gaat het helemaal over! Succes!
Hoi Hoi... Ik slik nu Emesafene... Helaas dus wel pillen.. maar ze werken goed.. Omdat ik ook te weinig begon te drinken.. en in enkele dagen 2 kilo kwijt was kreeg ik dit van de huisarts.. Misschien een idee om eens met je huisarts te bellen?