Hallo, ik heb twee vraagjes, ik hoop dat u antwoord weet. - Kan het kloppen dat het er van onderen anders uitziet na de bevalling? Als ik in de spiegel kijk naar het middelste gaatje (de schede toch??) dan zie ik daar 'iets' zitten. Is dat wel normaal? Een vinger inbrengen gaat moeilijk maar ik ben dan ook erg droog. - Na 5 maanden ben ik nog niet ongesteld, (volledige BV) maar wel heb ik af en toe menstruatiepijn. Het lijkt wel of het niet goed op gang kan komen, weet u hier ook iets vanaf? Alvast bedankt!
Hoihoi, Ja je onderkantje heeft een hoop meegemaakt dus kan er inderdaad wat anders uitzien, het heeft ook nog even tijd nodig dus over een paar maanden kan het er weer anders uitzien. Als je je er zorgen overmaakt kan je altijd vragen of de huisarts er even naar kijkt. Zolang je nog volledig bv geeft kan het nog wel even duren voordat je menstruatie doorbreekt we schatten het op een half jaar tot een jaar. Dit kan geen kwaad! Weet wel dat je weer vruchtbaar bent en je eerst een eisprong hebt voordat je menstrueert. Imke