wie heeft er ook ervaring mee...de ochtende erg misselijk....bijna geen trek om te eten...maar ik heb het er graag voor over...iemand tips....groetjes sonya....
Hallo Sonya, Ik ben nu gedurende 4 dagen misselijk de hele dag. Heb last van maagzuur, boeren en een grote "brok"in m'n keel. Geen prettig gevoel. Heb ook de hele dag geen zin in eten.
Ik heb daar ook last van, maar ik probeer er als ik moet eten maar niet aan te denken. En als ik eenmaal eet wordt de misselijkheid minder! Gr Tamar
ik heb ook last van misselijkheid en raar gevoel in mijn onderbuik dat heb ik sinds 5 dagen. we zijn net een weekje bezig om te proberen zwanger te worden hoop dat het meteen raak is.
Ik mag me ook aansluiten..maar niet echt misselijk, wel weeig en heel veel grote boeren laten (sorry!)
Ik heb juist precies het tegenovergestelde. Ik ben 's morgens kiplekker, maar eind van de middag begin ik een beetje 'weeig' te worden en ik heb nu al een paar keer gehad dat ik 's avonds voor het slapen gaan sta te kokhalzen.. Dus hoe later op de dag, des te sneller ik beroerd kan worden.. raar he?
Ook mij heeft de misselijkheid te pakken. Maar ik slik hier gembercapsules voor Te koop bij de drogist: Arkocaps Werken echt. Wel blijven slikken anders komt (zoals bij mij) de misselijkheid terug.
ik sluit me bij laatje aan. Juist smorgens kip lekker en soms na de lunch maar meestal savonds geen trek in eten, ja wel lekkere dingen zoals zoetigheid (at nooit zoetigheid, alleen toen ik ooit stopte met roken) brok in je keel, boeren laten en oprispingen (zuur) en meestal tegen bedtijd is het wel weer over.
Het was inderdaad een buikgriepje dat niet door wou zetten en maar bleef zeuren. Gelukkig is het nu na het weekend over.