Hoi ik ben afgelopen zaterdag om 15.00u geinsemineerd. Rond 19.00u had ik een beetje roze bloed bij het afvegen. Sindsdien had ik af en toe wat roze bloed en een beurs gevoel in me onderbuik; alsof ik een blaasontsteking heb. Ik heb nu geen bloed meer, maar de pijn blijft. Wat kan dit zijn? Me eisprong misschien? Zou goed kunnen kwa tijd, maar ik heb dit nog niet eerder gehad en dit was me 3e inseminatie. Heb pregnyl gespoten om eisprong op te wekken i.v.m. IUI. Wie herkent dit? Groetjes!
Hoi Muuske, Het zou best kunnen dat je muts een opdonder heeft gekregen van die eendenbek bij de inseminatie. Dit kan ook dat beurse gevoel zijn. Ik had telkens na de inwendige echo zo'n zeurende buikpijn. Er werd ook in me omgeroerd met dat apparaat alsof ik een pan soep was. Kijk het nog even een paar daagjes aan meid! succes
Het bleek een blaasontsteking te zijn! Kreeg penicilline die niet schadelijk is voor een evt. zwangerschap. Het beetje bloedvelies was gistermorgen al helemaal weg en is niet teruggekomen. Zou het de eisprong zijn geweest? Verder voel ik dit keer helemaal nog helemaal niks! Groetjes en bedankt! Marjo