symtomen paar dagen voor positest

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mom, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    hallo,,
    wat voor klachten symptomen hadden jullie vlak voor dat jullie posi getest hadden, en hebben jullie voor nod getest of erna..

zelf mag ik over 2 dagen testen, en wordt normaal ook altijd op zondag ongi..
    heb vage klachten, en wil kijken of ik me met iemand kan vergelijken.. ik durf (nog) iet te testen, omdat ik bang ben voor nega uitslag..

ben benieuwd,, laten jullie iets weten, dus ik bedoel echt een paar dagen voor posi-uitslag / nod??

dikke knuffel :)en voor iedereen die zwanger is GEFELICITEERD!!! en geniet er lekker van

2. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hey mom,hoe gaat het nu?Hoe voel jij je?Ik voelde me gisteravond toch ziek,koud en warm tegelijk,rillingen.

3. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Beetje off-topic trouwens..

4. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    off-topic?? hihi ben een beetje een leek hierin hahaha..
    ik voel me nu wel prima, alleen beetje misselijk..
    griepachtige verschijnselen zijn weg..
    ik had het deze hele week, erg gloeien in me gezicht en een keer verhoging gehad..
    ik zie dat je nog maar 3 dagen hoef voor nod?? al getest of wacht je ook hihi:D
    knuf

5. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    niemand meer???
    :D
    weet niet of ik nog langer kan wachten met testen hihi..
    ben nog niet ongi en ook nog geen ongi symptomen

6. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    je vroeg naar symptomen (ik heb vandaag, pas 3 dagen na NOD, posi getest)

bij mij:
    - gespannen pijnlijke borsten ong 1,5 week voor NOD is nu wat minder maar in plaats daar van blauwe aders op borsten.
    - steken op schaambeen
    - licht slapen, nare realistische dromen
    - sinds 2 dagen lichte misselijkheid in de avond (!!)
    - met niezen of stemverheffen pijnscheuten in de onderbuik

Ik had 3 dagen voor NOD ook getest: spierwit (sensitest)
    Gisteren getest: erg vaag (sensitest)
    Vanavond (met kv 2voor5): duidelijk positief

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ben voor de zoveelste keer zwanger (zie onderschrift) en ik had meestal voor mijn NOD wel het gevoel dat ik zwanger was, ik wist t wel!!

Niet dus..ik was er vanovertuigd na onze allerlaastste poging (ben het zo zat ziekenhuis in en uit) mislukt was..schets mijn verbazing...

Ben gewoon zwanger....

Heb ws de innestelling gevoeld. Had een dag hele erge rugpijn en mega ongi buikpijn en een paar dagen continu steekjes enzo. Maar daarna nergens last meer van..

Nou ja, van diarree en erge steken in mijn darmen al een hele week, maar of dat nou van die zw. komt?

Voor ons begint nu de spannende tijd ivm ziekte van Hashimoto.

8. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    op maandag werd ik misselijk en moest ik veel boeren, dat had ik ook bij mijn 1e. 's Avonds had ik een lichte positieve test. Op vrijdag was mijn nod en op zaterdag had ik een dikke positieve test :) maar ik voelde het dus al 4 dagen voor nod...

9. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.751
    646
    113
    Gelderland
    Ik voelde me elke keer paar dagen voor NOD misselijk, duizelig (!!), pijnlijke borsten.... elke keer werd ik gewoon ongesteld. Op één keer na, positieve test, maar week later miskraam...

Tot ik de dagen voor NOD helemaal nergens last van had, voelde me prima! Alleen 2 dagen voor NOD beetje misselijk in vlagen de hele dag. Toen 's middags getest en ZWANGER! En dat nu al bijna 30 weken! :D Zwangerschapskwaaltjes kwamen in de loop van die week pas (moe, misselijk, pijnlijke borsten en vooral nog meer MOE)...

10. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Hoge temperatuur,
    en bij het uitgaan al overgeven na een drankje. (wist uiteraard nog niet dat ik zwanger was).
    Dit had ik trouwens beide keren!
    Ongelofelijk veel kunnen eten.

11. mevrouwsonja

mevrouwsonja Nieuw lid

23 nov 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had al paar weken verschijnselen
    gespannen borsten, buikpijn misselijk in de ochtend en gevoelige tepels. nu vandaag 1 dag voor NOD positief getest

12. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    gefeliciteerd met de positieve testen, ik ben inmiddels weer met de 2e ronde bezig, dus ik denk dat het ontpillen was :) helaas, had wel dezelfde klachten en een heel heel licht test streepje, maar zal niks geweest zijn, a.s. weekend me eisprong weer, dus wordt weer spannnend, bedankt voor de berichtjes allemaal...
    erg leuke reacties, handig voor de volgende keer, mocht ik weer denken dat het echt raak is:D:D:D

13. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Ik ben een jaar bezig geweest. Elke ronde dat ik niet zwanger was voelde ik van alles. Deze laatste ronde dat ik wel zwanger was, voelde ik helemaal niets! Ik heb op de dag van NOD alleen heel vreemd gedroomd over mn zwangerschap, verder niets...

Laat je niet leiden door de kwaaltjes.. bijna alle zw-kwaaltjes kunnen ook bij ongesteldheid horen!

Deel Deze Pagina