misselijkheid

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mom23, Nov 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mom23

mom23 Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,389
    0
    0
    Hallo,

Op 11 nov. begon mijn menstruatie (5 dagen later dan had gemoeten) 1,5 dag had ik rood bloed en daarna 3,5 dagen donkerrood tot bruin. Ook was het minder dan normaal.
    Nu heb ik al ongeveer 4/a dagen last van erge misselijkheid. vooral smorgens en s'middags. en heb ik soms een beetje een licht ongigevoel in mijn onderbuik.
    Enig idee wat dit kan zijn???

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

heb je een test gedaan? Ik weet niet hoeveel bloed je anders verliest, en of dit veel minder was in totaal. Het lijkt mij al met al toch een gewone ongesteldheid maar voor de zekerheid kun je een test doen.

Mirjam

3. mom23

mom23 Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,389
    0
    0
    Pfffffffff meiden, help want ik snap het niet meer……
    hallo,
    nee heb alleen getest rond mijn NOD (negatief)
    Heb gisteravond laat rond 22.30 (was niet eerder thuis) een ovutest gedaan… negatief.
    Nu ga ik net naar de toilet en met afvegen gewoon een klodder rekbaar wit slijm (sorry voor de details) en heb ik last van een rommelende onderbuik…
    Zou dit dan toch mijn ei zijn? als ik uitga van 32 dagen zou ik die pas de 29ste moeten hebben……….en dan had mijn ovutest toch wel posi moeten zijn lijkt mij en die was echt licht van kleur……
    maar dat verklaart dan nog die misselijkheid niet.....

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik zou nu nog een keer zwangerschapstest doen voor alle zekerheid om te zien of dat bloedverlies nu wel of niet een echte ongesteldheid is geweest. Het zou wel heel vroeg zijn voor een eisprong op dit moment in je cyclus.
    Misselijkheid kan ook komen doordat je gewoon niet lekker bent.

Mirjam

5. mom23

mom23 Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,389
    0
    0
    ja dan ga ik dat voor de zekerheid toch maar doen, een test...

Vind het zelf ook vroeg voor een eisprong maar heb ook last van een rommelende onderbuik/steekjes, dus het kan natuurlijk wel????
    Al heb ik het nog geen 1 ronde zo gehad...

Share This Page